flash albums niet meer leesbaar met nieuwe flashplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds ik flashplayer heb geupdated kunnen sommige albums van sites niet meer worden gelezen. Ik heb enkele site gemaakt met daarin een album, gemaakt via photo flash maker, nu flashplayer is geupdated zijn deze niet meer leesbaar. vb Izybel trendy kapsalon en zoveel meer

Hoe kan ik dit oplossen, of wat is daar aan te doen.
 
Ik weet niet welke versie je nu hebt, maar hier met Flashplayer 11 en laatste updates kan ik alle filmpjes op jouw site goed afspelen.

Het kan dus zijn dat de update bij jou niet helemaal goed gegaan is. Verwijder Flashplayer eens en installeer het opnieuw.
 
inderdaad ondervind ik ook problemen met de FF
echter met de IE10 zijn de filmpjes gewoon afspeelbaar ....
dus het ligt niet aan de flash player maar eerder aan een add onn van de FF
 
Hier geen problemen met IE 9 , IE 10 , Firefox 16.0.2 en Opera 12.11 onder Windows 7, behalve IE10 die is met Windows 8

Even ckecken of we het over dezelfde dingen hebben.
Ik open het tabblad Kapsalon, daarna bijna rechts klik ik op Album.

We hebben het dus allemaal over deze fotoalbum's, toch ?
 
ja het zijn deze albums die ik niet zie in de FF maar wel in de IE10
 
ook de ts heeft de windows7 in gebruik dus daar ligt het niet aan ...
 
Heb hetzelfde probleem als arawolf. flashplayer verwijderd en opnieuw erop gezet versie 11.5.502.110. Maar helaas het maakt geen verschil.
Als ik de filmpjes bij de kapsalon wil bekijken dan zie ik de blokken van de diverse filmpje, die kan ik wel aanklikken, zie heel eventjes dat hij begint te laden en verder gebeurd er niks. Wie heeft de oplossing hiervoor???
Werk met Windows 7 en IE 9
 
Het enige wat ik op dit moment kan verzinnen is om tijdelijk een oudere Flashplayer te installeren.

Ik zal versie 10 bijvoegen.
 

Bijlagen

  • install_flash_player_10_active_x.rar
    1.8 MB · Weergaven: 157
Thx Pluis, maar de Pc weigert om versie 10 te installeren, zegt dat het niet de laatste en veilige versie is. Pfff Komt schermpje met die mededeling, dat kan ik weg klikken, meer gebeurd er dus niet.
 
ook ik heb de versie 11 hier verwijderdt ...de pc herstart
en getracht de versie 10 te installeren ...wel dit werd niet toegelaten en kreeg onder staande melding !
daarop kon ik enkel terug de versie 11 installeren ....
nu geeft deze met de IE10 wel het album weer , maar in de FF dus niet ?
 
Ik heb 11 er ook maar weer terug opgezet, maar kan de filmpjes nog steeds niet bekijken. Maar ben wel bij dat het jou ook niet lukte om 10 er op te zetten, dacht al ben ik nu echt zo blonT (lachen).
 
@Zandroos
stel de IE eens opnieuw in ...
daarvoor start je de IE op
je klikt op het tandwieltje rechts boven ...
open internetopties...en klik de tap aan " geavanceerd "
klik van onderen op de button " opnieuw instellen " bevestigen ..en ok

herstart nu de IE op en tracht nu eens de filmpjes te zien ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan