Status
Niet open voor verdere reacties.
ik wil mijn pc formatteren maar ik weet niet waar ik moet beginnen en wat ik juist moet
doen wie kan voor mij een een woord uitleggen in een word bestand dan weet ik wat ik moet doen
zo dat ik niks verkeerd kan doen

met dank d.j pascal
 
Laatst bewerkt door een moderator:
bedankt ivan
maar wat moet ik dan doen bij die parties moet ik daar iets doen en moet ik geen boot cd hebben om te formatteren

pascal
 
Als je nu 2 parties heb kan je kiezen waar je xp op wil installeren.
Met de cd van xp kan je ook formateren.
 
je zult dus een drive moeten hebben waarvan je je besturing kan installeren. of dat nu een dvd drive is of een usb-flash drive is minder belangrijk. tenzij dat je natuurlijk een partitie wilt formatteren waar niet je besturing op staat, dan heb je geen bootable besturingsprog nodig ( op schijf of usb )

kan je misschien meegeven wat je juist wilt formatteren en waarom? misschien zijn er andere opties ook nog te bekijken.
 
De cd van windows xp is opstartbaar, gewoon opstarten van die cd.
In geval hij dat niet is, of de pc kan niet starten vanaf die cd om een of andere reden:
Je kan de setup van xp ook starten vanuit xp zelf, dan de instructie's volgen zo als Ivan beschreef in de filmpjes.
 
ik wil mijn pc formatteren maar ik weet niet waar ik moet beginnen en wat ik juist moet
doen wie kan voor mij een een woord uitleggen in een word bestand dan weet ik wat ik moet doen
zo dat ik niks verkeerd kan doen

met dank d.j pascal

Als dit Uw eerste maal is, vraag er dan iemand bij die het kent. Je raakt gegarandeerd ergens in een scherm waar je met vragen zit. Het is niet zo moeilijk, maar eenmaal voorgetoond, lukt het wel. Vooral de tijd die ge ondertussen samen doorbrengt zal met nuttige tips gespekt gaan.
 
En als jullie de schijf echt clean willen, ik heb nog deze oude document gevonden.
Kun je ook eens bestuderen.
 

Bijlagen

  • lf, schijfcontrole en clean format..doc
    382.5 KB · Weergaven: 112
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan