foto als bureaubladachtergrond windows 7 starter

Status
Niet open voor verdere reacties.

dina

Overleden
Hallo,

hoe kan ik een eigen foto als bureaubladachtergrond gebruiken ? Met vista was dat geen probleem, maar op windows 7 kan ik het nergens vinden.

Beste dank,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Plaats een foto in je afbeeldingen en klik daar rechts op met je muis neem nu als achtergrond gebruiken.
 
Jaja idd zo doe ik het altijd, maar er komt geen foto op het bureaublad, dat is hem nu juist
 
Doe eens een scan op virussen en spyware, als dit niet help doe eens systeemherstel.
 
foto plaatsen

foto plaatsen

Awel begod ik heb hem ook pas vandaag gekocht in de aldi een medion notebook

dus systeemherstel zal zeker niets opbrengen
 
Klik rechts eens op je buroblad en neem Aan persoonlijke voorkeuren aanpassen
 
Tja zo een antwoord... zo kan ik het ook natuurlijk, ik heb thuis 3 laptops van medion NIET uit de ALDI de oudste is 6 jaar, zonder noemenswaardige problemen, medion is zeker niet slechter/beter dan andere merken ! ! !
 
Gaat het over windows 7 starter ?
Zo ja dan kan je de achtergrond niet veranderen.
Dat hebben ze gedaan om windows 7 nog soepeler op netbook´s ,te laten draaien .
Wat je nog kan doen is deze installeren zodat je wel achtergronden op je buroblad kunt plaatsen zie bijlage.
 

Bijlagen

  • Oceanis_Change_Background_W7.zip
    3.2 MB · Weergaven: 172
Laatst bewerkt:
Tja zo een antwoord... zo kan ik het ook natuurlijk, ik heb thuis 3 laptops van medion NIET uit de ALDI de oudste is 6 jaar, zonder noemenswaardige problemen, medion is zeker niet slechter/beter dan andere merken ! ! !

Aan een nieuw toestel moet je niet prutsen vind ik, je hebt goed geld gegeven, en waar dient de garantie voor volgens jou?
Als dit niet werkt, ook niet bij anderen dan scheelt er meer dan enkel dit kleine euveltje.
 
Als het over deze gaat Mini-notebook 10"
Kan je zo maar uw achtergrond niet veranderen omdat het windows 7 starter is.

Windows 7 Starter is een speciale light-versie van Windows 7 voor minder krachtige PC's, zoals netbooks. Deze versie is alleen voorgeinstalleerd op mini-laptops beschikbaar en niet als los softwarepakket. Hoewel Microsoft wel communiceert dat Windows 7 Starter over minder mogelijkheden beschikt, zijn veel netbookgebruikers toch verrast over de wel erg beperkte mogelijkheden. Vooral in vergelijking met Windows XP Home, dat ook nog veel op netbooks te vinden is, stelt Windows 7 Starter velen teleur.

In eerste instantie was er zelfs sprake van dat het in Windows 7 Starter niet mogelijk was om meer dan drie applicaties tegelijkertijd te draaien, maar deze restrictie heeft Microsoft later losgelaten. Toch zijn er verder ook nog veel restricties in deze versie. Zo is het onmogelijk om een andere wallpaper voor het bureaublad in te stellen. Daarnaast ontbreekt veel standaard Microsoft-software die in andere Windows (7)-pakketten wel te vinden, zoals Windows Media Center, Windows Media Player, Windows Desktop Manager en Remote Media Streaming (om content te streamen vanaf je desktop-PC).

Daarnaast is het in Windows 7 Starter niet mogelijk om tussen verschillende gebruikersprofielen te wisselen zonder te hoeven uitloggen. Ook biedt dit starterspakket geen multi-monitor support en is het niet mogelijk DVD's ermee af te spelen (op een externe speler, aangezien netbooks meestal geen cd/dvd-speler hebben). Tevens is er geen speciale Windows XP-modus, zoals die wel te vinden is in andere versies van Windows 7.

Veel netbookgebruikers, gewend aan Windows XP, zijn verrast door alle ontbrekende mogelijkheden in Windows 7 Starter. Zij voelen zich genoodzaakt om het pakket te upgraden naar Windows Home Premium - wat een additionele 75 euro kost.
 
Laatst bewerkt:
"Aan persoonlijke voorkeuren aanpassen" komt er zelfs op niet met rechts te klikken

kan het zijn dat windows 7 notebook die functie niet heeft ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan