fotomap door mekaar geschud ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,
deze week verplaatste ik een deel van van mijn afbeeldingen op een externe HD, een ander map copieerde ik omdat ik die regelmatig gebruik. er zitten bijna 900 bestanden in. als ik nu een foto open in deze map , toont die een andere dan degene ik aanduid. Wat nu ?
als ik nu kijk in dezelfde gecopieerde map op de externe HD , kan ik de juiste foto's wel openen

andere nieuwe mappen op de C schijf , waarin ik een foto open , toont de juiste foto. dus het probleem zit niet overal in mijn afbeeldingen.
Is het mogelijk dat het bestand met zo veel grote fotobestanden (ook raw) te groot is geworden ? Kan ik dat oplossen door ze te splitsen ?
veel vragen , ik weet het ...
 
Het is me wat onduidelijk wat je hier bedoeld.

Ik begrijp hieruit het volgende.
Je dubbelklik dus op een foto / afbeelding waarvan je een klein pictogram of thumbnail zie staan in de verkenner en in jouw viewer of fotobewerkingsprogramma opent zich daarna een andere afbeelding of foto.
 
ja inderdaad , als ik de foto wil zien in de office picture manager , krijg ik een andere foto te zien , dan degene die ik aanklik. hetzelfde als ik die wil openen bvb in photoshop.
 
Ik weet dit niet. Je hebt een vaag probleem. Ik hoop dat iemand anders dit weet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan