Foto's bezien...

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

paul

Gast
Ik heb een vraag:als ik naar mijn foto's wil zien op xp gaat dit niet,ik krijg een foutmelding van nero,ik heb dit progamma staan om men filmkes te maken,nu vroeger ging alles goed tot verleden maand,toen lukte het niet meer,iemand raad?


[OPLOSSING]Klik rechts op de foto en neem open met daar heeft uw de keuze met welke programma het wil open.[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nero?
Dat is toch niet voor foto's te bezien.
Heb je andere programma's geprobeerd?
Heb je intussen iets op je pc geïnstalleerd?

Misschien kan je overwegen een systeemherstel uit te voeren naar een datum van voor dit euvel.
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik nu vista voor de moment,morgen zal ik eens zien voor dit te proberen op xp,die Nero clean tool heb ik al staan,eerder kon ik die foto's ook bekijken via windows,maar ik heb een update gehad van nero en denk dat daar de fout zit,morgen laat ik iets meer weten wat ik vind en wat ik gedaan heb!

Paul
 
675pw1.jpg


zal het zo dan doen...dit zie ik steeds als ik een foto wil bezien!


Paul
 
Laatst bewerkt:
Ook in irfan view? dan ligt het niet aan nro.
We hebben dit nog eens gezien op het forum.
Een lid die enkel nog de thumbnails had in het geheugen van xp, maar de foto's waren blijkbaar verdwenen.
Heb je die foto's ergens op een usb of cd staan? probeer ze eens te openen.
En probeer de foto's die op je pc staan een backup van te nemen als het gaat.
 
Op Uw schermafdruk zie ik dat ge met een hele recente versie van Nero probeert de foto's te bekijken. Zoals gezegd, probeer eens Irfanview. Het is heel goed en freeware bovendien. Werk er ook al jaren mee. Kan zelfs in het Nederlands als ge de taal ook download.
 
je kan ook in je map op je foto rechts klikken en dan eigenschappen kiezen dan bij openen met kijk je wat er staat en als nero daar staat als standaard kan je dit wijzigen naar een ander programma om te openen. Dan op toepassen en ok klikken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan