foto's openen in mijn E-Mail Outlook Express ROOD KRUISJE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag allemaal

Ik heb een vraagje.Ik ontvang van een e-mailer soms bijgevoegde foto's waar ik alleen het bekende ROOD KRUISJE krijg met de kader v.d foto, van andere personen heb ik geen problemen,dus altijd v.dezelfde persoon.natuur zij krijgen de foto's van mij en andere personen wel in hun e-mail.
Wat kan de reden zijn....
Dank(nar)
 
Vraag eens aan die afzender om zijn instellingen na te kijken in zijn e mail! Krijgt die foto's van u wel aan?
 
Wat je ook eens kan vragen aan de persoon of hij gebruik maakt van een virusscanner. Mogelijkheid is dat de bestanden (foto's) besmet waren met een virus en die dan door jouw virusscanner verwijdert werden om jouw computer niet te besmetten.
 
Lenka, je stelt de vraag 2x,
kijk eens op uw andere vraag voor antwoord.

door Antwanneke: "Dit lijkt me inderdaad een dubbel bericht met DEZE. Je kan er in ieder geval je oplossing vinden. Mogen we die samen als opgelost zetten voor jou Lenka?"
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ofschoon dit eigenlijk een dubbele post is word de oplossing NIET gegeven,het probleem is niet algemeen,het is slechts van één persoon dat er mails met rode kruisjes binnenkomen.
Daarom mijn vermoeden dat diegene waar ze van komen zijn instellingen moet aanpassen.Ik vermoed dat deze zijn berichten niet als html verzend.
 
Het probleem was bij zijn instellingen van outlookexpress, bij het verwijderen van de 2 vinkjes bij opslaan en..., en afbeeldingen..... heb ik een mail gekregen dat het probleem verholpen was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan