Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik maakte een invulformulier voor een hondenclub Belgian Flatcoated Retriever Club
Vraag: De persoon die het formulier invult zou de mogelijkheid moeten hebben ook een foto (van hond) toe te voegen
Dus een knop langs waar men vanaf zijn pc een foto kan uploaden langs het formulier.

mvg cas
 
Ondersteund jouw hostingprovider PHP ?

Via PHP is zoiets wel mogelijk.

Via html en eventuele javascripts zou ik het niet weten.
 
Hey, heb het ook is nagezien, volgens mij is het ook alleen mogelijk met PHP (voor Cor- i.p.v. flash had men ons dat beter aangeleerd)
 
We zullen eens moeten voorstellen PHP cursus te geven hé?
Met flash toch ook al veel plezier gehad...
beste groeten en dank voor uw reactie
 
misschien ineens je broncode verbergen, ook al omdat je ziet dat ze niet handgeschreven is :p
 
Dank voor je antwoord.
Maar een vraagje: Waarom is dat nuttig? en hoe te fiksen.
Ik zie bij veel andere sites ook de broncode.
 
De hostingprovider ondersteund PHP , het formulier wordt verstuurd langs een PHP bestand dat door de provider ter beschikking gesteld word (priorweb)
 
misschien ineens je broncode verbergen, ook al omdat je ziet dat ze niet handgeschreven is :p

Vraag me ook af waarom, van deze site zie je ook de broncode.
Wat je wel kan doen is al de verwijzingen die dreamweaver maakt wegdoen, maar of dat zin heeft ? wat is er mis mee dat je kan zien dat het geschreven is met Dreamweaver ? In mijn ogen niks. Het geeft geen meer of min waarde , enkel voor diegene die het maakt een pak meer gemak.

Trouwens dit forum is ook niet handgeschreven (vBulletin)
 
Dank voor je antwoord.
Maar een vraagje: Waarom is dat nuttig? en hoe te fiksen.
Ik zie bij veel andere sites ook de broncode.

ik ben nu niet de best geplaatste persoon om hiervoor op te antwoorden, maar er bestaan verschillende methodes voor, hoewel geen enkele waterdicht is. in de regel is het zelfs zo dat je meer aandacht trekt door de code te willen verbergen dan juist niet.

misschien kan je dit verder bespreken met onze medewerker Butterflyice
 
Je broncode afschermen is tegenwoordig niet erg slim om te doen ivm seo.
Vroeger werd het gedaan om te laten zien dat het niet makkelijkwas om een site te maken daarom toen ook al die rare dingen zo als rechtermuis knop blokkeren maar kan wel aanraden je code op te schonen zo dat alle zinloze code zo als commentaar weg is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan