Fout bij opstarten, gehacked?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nadat ik net vrij was van mijn kleine probleem met IE, heb ik volgens mij nu een veel groter probleem.

Als ik me wil aanmelden op mijn computer, mijn ww intyp krijg ik deze foutmelding:

userinit.exe toepassingsfout

Kan de fotepassing niet juist initialiseren(0xc0000005).
Klik op OK om de toepassing te beeindigen.

Ik kan dus alleen maar op OK drukken en dan start mijn acount niet op, hij blijft hangen op een leg beeldscherm met enkel mijn actergrond.

Enkele tientallen minuten hiervoor heb ik iets gedownload, hier kan het mogelijk mee te maken hebben?
 
Probeer eens in veilige modus te geraken en je dan aanmelden op je account. Als dit lukt verwijder je wat je gedownload had van programma ofzo.

Zet daarna de computer een dag terug.

yveske
 
probeer eerst een oplossing,een oorzaak te vinden alvorens een systeemherstel uit te voeren anders leer je nog niks over de oorzaak
windows geeft een code aan van de fout en daar moet je je op baseren
de gemakkelijkste oplossing is niet altijd de beste
Dit verkreeg ik met uw foutcode:Toegangsfout 0xc0000005 treedt op in Internet Explorer

Eerst de pc opgestart krijgen in veilige modus met netwerkverbinding door toets F8 te gebruiken bij opstarten anders zal er geen hotfix geinstalleerd kunnen worden lijkt me.
Als dat niet lukt een reparatie uitvoeren door opstarten met de installcd van windows xp.
Hiervoor heb je het administratorpassword nodig.
 
Je komt toch in de veilige modus door op F8 te drukken en dan je harde schijf te selecteren?
Zo ja, krijg ik dezelfde foutmelding.
 
Normaal krijg je die foutmelding nu niet. Veilige modes start enkel en alleen maar progs op welke deze nodig heeft. Werkelijk het minimum, hoaks en andere boosdoenders krijgen vaak hier de kans niet om voor problemen te zorgen.
Lukt het hier ook niet?, dan zal u een beroep moeten doen op uw installatiecd.
 
Dit wil niet zeggen dat u alles kwijt bend. Nu begrijp je misschien ook waarom regelmatig back-up of een image nemen geen overbodige luxe is.
Kan je uw computer opstarten in veilige modes?
Kan je hem dan een beetje normaal gebruiken, cschijf bekijken, documenten enz..
Opstarten met netwerkmogelijkheden is niet onmiddelijk nodig.
Als je niet teveraf woonde? kon ik eens een kijkje komen nemen, staat ook ni in uw profiel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan