Status
Niet open voor verdere reacties.

Rolly13

Steunend lid
Vip Lid
2017-09 Cumulatieve update voor op Windows 10 Version 1703 for x64 gebaseerde systemen (KB4038788) - Fout 0x800f081f. Krijg ik altijd . Ik heb home versie 1703 build 15063.540. Ook het bestand gedownload van Microsoft catalog maar installatie lukt ook niet. Krijg dan wel geen foutcode. Google helpt mij niet.
Deze update mislukt op mijn desktop maar is wel gelukt op mijn laptop en in principe staan daar ongeveer dezelfde programmas op.
 
Heb je al eens geprobeerd of je de handmatig gedownloade update wel kan installeren als je de update als administrator uitvoert? En wat zeggen de Windows logboeken van de installatie van die update? Wordt daar een fout aangegeven?

Update starten als administrator: Klik met de rechtermuisknop op het gedownloade bestand en kies: Als administrator uitvoeren.
 
dan dien je volgens mij geduld te hebben ...en zal deze wel verder gaan naar de 100% of is het zo dat deze stopt op 89% en een foutmelding geeft waarna deze zich afsluit ..*indien er een foutmelding komt vermeld je deze best eens !
 
het is inderdaad niet mogelijk om deze windows10.0-kb4038788-x64_f03ab03f65aa8849e6df4af25c56efc8b83c0ce0.msu met een rechtsklik op te starten als administrator
 
Als ik het volgende type:
Dism /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth /Source:c:\test\mount\windows /LimitAccess

Hoe moet ik dan juist de source bepalen? Ik heb vanuit een iso het Install.ESD een install.wim gemaakt en dat staat nu op mijn root c.
Kan jij dan eens hier het juiste commando geven. Ik heb ook een CD .Thanks
 
plaats dan de dvd in je drive en geef de volgende opdracht in ...
DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth /source:WIM:X:\Sources\Install.wim:1 /LimitAccess

**letop: de letter X dien je te vervangen ...door de letter van je drive .
klik na het ingeven van de opdracht op enter ..
 
Dan krijg ik:
Error: 0x800f081f

The source files could not be found.

Ik heb zelf al uren gegoogeld en sommige sites zeggen dat je het install.esd moet omzetten naar install.wim. Heb ik gedaan en staat op mijn root CD. Op de CD met windows staat enkel install.esd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan