fout 'generic host proces for win32 services

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Ik krijg de laatste 14 dagen steeds bobenvermelde melding , nadat de computer is gestopt met de stopfout 0x0000000A (deze veranderd nogaleens).

Heb reeds een week gegoogeld op deze melding , en reeds 25 maal eruit gevlogen, en ben het nu stikkebeu.

Ik heb mijn harddisk gescand met AVH op een ander computer, geen fouten. (op de mijne ging niet omdat hij na 5 min eruit vloog met de stopfout 00a.

Ik weet NIET wat aanvangen ? Is er nog iemand die zulks aan de hand heeft gehad.

Volgend de google resultaten spreekt de ene over een win32 wormvirus.

De ander spreken dan weer over het verkeerd instaleren van ne driver.

Kan me IEMAND zeggen wat het nu kan zijn.

De update van microsoft heb ik reeds geinstalleerd.

Ik ben nieuw op dit forum , omdat men me op andere plaatsen naar ne verkoper stuurde. Die zal het ook niet vinden op 123 denk ik.Dus heb ik al mijn hoop op dit forum gericht.

Misschien is dit reeds behandeld ergens doch ik ben nog niet zo vertrouwd met dit forum. Heb wel gezien dat hier zeer interessante zaken (tools �* op een gemakkelijke manier terug te vinde zijn.

Dank bij voorbaat,

Marcel
 
Laatst bewerkt:
Heb de download gedaan , vernietigen worm win32 ... van symantic.

Heb hem uitgevoerd op een tweede pc , (omdat de mijne alle vijf voet) eruit vloog.

Heeft geen virus gevonden.

Gisteren de schijf megenomen naar scherpenheuvel (Niet naar de basiliek) , maar naar de dochter, en volledig afgescant via AVG virus scanner geen enkele virus gevonden.

Zal nu de vermelde tools ook nog eens uitvoeren.

Laat in ieder geval weten hoe het verder verloopt.

T'is iets zeer eigenaardig , nu kent hij mijn draadloos toetsenbord niet meer , ga dit al maar uitschakelen en afwachten

Grtjes,

Reynkust
 
Heb de download gedaan , vernietigen worm win32 ... van symantic.

Heb hem uitgevoerd op een tweede pc , (omdat de mijne alle vijf voet) eruit vloog.

Heeft geen virus gevonden.

Gisteren de schijf megenomen naar scherpenheuvel (Niet naar de basiliek) , maar naar de dochter, en volledig afgescant via AVG virus scanner geen enkele virus gevonden.

Zal nu de vermelde tools ook nog eens uitvoeren.

Laat in ieder geval weten hoe het verder verloopt.

T'is iets zeer eigenaardig , nu kent hij mijn draadloos toetsenbord niet meer , ga dit al maar uitschakelen en afwachten

Grtjes,

Reynkust


Zijn de problemen inmiddels van de baan?
 
de problemen zijn opgelost.
Na een week of twee van miserie en gescan, GEEN enkele bruikbare oplossing gevonden.
Niks van de aangeboden middelen werkt .

Ik heb dan maar alles opnieuw geinstalleerd , na eerst mijn noodzalelijke middelen te hebben gekopieerd naar een ander schijf.

Dus clean install van windows xp vanaf de cd-rom.

Had ik veel vroeger moeten doen.

Ik kan niemand een oplossing voor dit probleem geven en format en install. de rest van de oplossingen brengen niks aan de dijk.

Toch bedankt voor de de interesse.

grtjes,

Marcel
 
Jammer dat we niet konden helpen bij dit probleem.
Bedankt in elk geval voor het vertrouwen in ons forum, helaas is niet alles 123 op te lossen.
Deze mag dus een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan