Fout in windows vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een vraagje,

ik heb al een tijdje een foutmelding en dit tijdens sommige updates en tijdens het gebruiken van het programma voor na te kijken dat windows 7 kan gedraaid worden op mijn laptop.( windowsUpgradeAdvisor.exe ) configuratieparserfout

dit is de foutmelding :
fout bij het parseren van
c:\Windos\Microsoft.NET\Framenetwork\v2.0.50727\config\machine.co
nfig
Parser heeft fout 0xC00CE556 geretourneerd.


Kan iemand mij helpen ?
wat wil dit zeggen ?
hoe kan ik dit oplossen?

alvast bedankt
 
ik kan dit herinstall. mijn pc zegt dat het al geinstall. is
moet ik het eerst verwijderen in softw. ?
 
vraagje aan ddragon80 ; waarom beveel je net framework 2 aan terwijl er voor de vista versie 3.5 al uit is !!
Microsoft .NET Framework 3.5 SP1, Windows Vista SP2, and Windows Server 2008 SP2 Update x86 (KB982536)
Microsoft .NET Framework 3.5 SP1 Update for Windows Vista SP1 and Windows Server 2008 x86 (KB982532)
Microsoft .NET Framework 3.5 SP1, Windows Vista SP2, and Windows Server 2008 SP2 Update x86 (KB982533)
 
vraagje aan ddragon80 ; waarom beveel je net framework 2 aan terwijl er voor de vista versie 3.5 al uit is !!
Microsoft .NET Framework 3.5 SP1, Windows Vista SP2, and Windows Server 2008 SP2 Update x86 (KB982536)
Microsoft .NET Framework 3.5 SP1 Update for Windows Vista SP1 and Windows Server 2008 x86 (KB982532)
Microsoft .NET Framework 3.5 SP1, Windows Vista SP2, and Windows Server 2008 SP2 Update x86 (KB982533)

1) Omdat michael een fout heeft in het .NET Framework 2.0
2) Omdat .NET Frameworks allemaal verschillen van elkaar. Maw .NET Framework 2.0 staat los van het .NET Framework 3.0/3.5
 
ok , duidelijk : dacht dat de ouderen telkens vervangen werden door de nieuwere , blijkbaar dus niet !
heb bemerkt dat zelfs de versie 4 al uit is
 
ok , duidelijk : dacht dat de ouderen telkens vervangen werden door de nieuwere , blijkbaar dus niet !
heb bemerkt dat zelfs de versie 4 al uit is
Nee, dat zou idd beter geweest zijn van Microsoft om alle Frameworks compatibel te maken. Dus een applicatie ontwikkeld in het .NET Framework 1.0 vereist nog steeds dat Framework, ook al is versie 2.0 en 3.5 geïnstalleerd. Maar ze zullen er wel een goeie reden voor gehad hebben zeker .... :ahhhhh:
 
ik zou hierop effe willen terug komen omdat ik bij systeembeheer zie dat de vorige versies van Net framework wel degelijk uitgezet staan alleen de laatste nieuwe is actief ..
dus bij de instal van de nieuwere word de vorige uitgezet ..
zoals je hier kunt zien Bekijk bijlage 7423
 
ik zou hierop effe willen terug komen omdat ik bij systeembeheer zie dat de vorige versies van Net framework wel degelijk uitgezet staan alleen de laatste nieuwe is actief ..
dus bij de instal van de nieuwere word de vorige uitgezet ..
zoals je hier kunt zien Bekijk bijlage 7423

Dit is inderdaad een beetje tegenstrijdig met men bovenstaande uitspraken, en na wat opzoekwerk moet ik me hier corrigeren.
Er is blijkbaar wel wat aangepast aan backwards compatibility in het .NET Framework. Maar het komt erop neer dat het .NET Framework 4.0 backwards compatible is met alle voorgaande .NET Frameworks. Al voegen ze wel toe dat het praktisch niet altijd goed uitkomt...
Het .NET Framework v1.1 was hier vroeger een uitzondering in. Dit stond los van het .NET Framework 2.0, 3.0 en 3.5.

Nu is het misschien toch niet slecht om zowiezo die v2.0 te herstellen en nadien de 4.0 te installeren. Want het kan zijn dat sommige toepassingen zich geregistreerd hebben op de v2.0 versie.
 
bedankt allen, maar ik heb mijn laptop terug geformat en opnieuw geinstall.
nu zijn de probl opgelost,

thx,
dit mag dicht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan