Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds deze middag krijg ik een fout melding als ik mijn outlook express open doe.
Hij opend normaal maar dan krijg dadelijk die melding in dat microsoft venster .
Daar staat het vlgende MSIMN.EXE is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.
Als ik veder ga zoeken is dat omdat ik sp2 er niet heb opstaan nu heb ik dat proberen teinstaleren maar als ik die update wil doen zegt hij telkens mislukt , ook ben ik dan gaan kijken in update geschiedenis en daar zie ik dan dat alle updates die hij binnen haald zijn mislukt en dat is alle maal begonnen na een format.

Wat kan ik doen?;!
 
mensen alvast bedankt maar het probleem is nog steeds niet opgelost.
Moet ik dan echt alles afgooien en weeral een instalatie doen. Het is om te janken.

maar mischien dat er toch nog iemand iets weet.
 
Zou het dit kunnen zijn ?

Zou het dit kunnen zijn ?

Uit de database van Microsoft

OLEXP: Foutbericht: MSIMN heeft een fout met betrekking tot een ongeldige pagina veroorzaakt in module DIRECTDB.DLL

Bekijk de producten waarop dit artikel van toepassing is.
<SCRIPT>function loadTOCNode(){}</SCRIPT><TABLE><TBODY><TR><TD>Artikel ID</TD><TD>:</TD><TD>225867</TD></TR><TR><TD>Laatste beoordeling</TD><TD>:</TD><TD>maandag 14 februari 2005</TD></TR><TR><TD>Wijziging</TD><TD>:</TD><TD>4.0</TD></TR></TBODY></TABLE>
Voor informatie over de verschillen tussen de e-mailclients Microsoft Outlook en Microsoft Outlook Express klikt u op het volgende artikelnummer in de Microsoft Knowledge Base: 257824 (http://support.microsoft.com/kb/257824/) Outlook 2000: Verschillen tussen Outlook en Outlook Express
Belangrijk Dit artikel bevat informatie over het bewerken van het register. Voordat u het register gaat bewerken, moet u er een back-up van maken en moet u weten hoe u het register kunt herstellen als er een probleem optreedt. Als u meer informatie wilt over het maken van een back-up van het register en het herstellen of bewerken van het register, klikt u op het volgende artikelnummer in de Microsoft Knowledge Base: 256986 (http://support.microsoft.com/kb/256986/) Beschrijving van het Microsoft Windows-register

Symptomen

<SCRIPT type=text/javascript>loadTOCNode(1, 'symptoms');</SCRIPT>Wanneer u e-mailberichten vanuit Microsoft Outlook Express 5 importeert, wordt een van de volgende foutberichten weergegeven: MSIMN heeft een fout met betrekking tot een ongeldige pagina veroorzaakt in module DIRECTDB.DLL
MSIMN heeft een uitzondering veroorzaakt in module directdb.dll.
MSIMN heeft een uitzondering c0000006h veroorzaakt in module directdb.dll.
uparrow.gif
Naar boven

Oorzaak

<SCRIPT type=text/javascript>loadTOCNode(1, 'cause');</SCRIPT>Dit probleem kan optreden als het bestand Messages.ods zich niet in de map bevindt die voor het bestand is opgegeven in het Windows-register.
uparrow.gif
Naar boven

Oplossing

<SCRIPT type=text/javascript>loadTOCNode(1, 'resolution');</SCRIPT>Waarschuwing Onjuist gebruik van de Register-editor kan ernstige problemen veroorzaken die ertoe kunnen leiden dat u het besturingssysteem opnieuw moet installeren. Microsoft kan niet garanderen dat problemen die voortvloeien uit een verkeerd gebruik van de Register-editor, kunnen worden opgelost. Het gebruik van de Register-editor is dan ook voor uw eigen risico.

U kunt dit probleem op een van de volgende manieren oplossen: Als u uw e-mailberichten niet wilt bewaren

<SCRIPT type=text/javascript>loadTOCNode(3, 'resolution');</SCRIPT>Als u uw e-mailberichten in Outlook Express 5 niet wilt bewaren, wijzigt u de naam van het bestand Messages.ods.

Als u informatie wilt over het wijzigen van bestandsnamen, klikt u achtereenvolgens op Start, Help en het tabblad Index. Typ namen van bestanden wijzigen en dubbelklik op het onderwerp Namen van bestanden wijzigen. Als u uw e-mailberichten wilt bewaren

<SCRIPT type=text/javascript>loadTOCNode(3, 'resolution');</SCRIPT>Als u uw e-mailberichten in Outlook Express 5 wilt bewaren, gaat u als volgt te werk: <TABLE class="list ol"><TBODY><TR><TD class=number>1.</TD><TD class=text>Controleer in welke mappen het bestand Messages.ods en de DBX-bestanden zich bevinden: <TABLE class="list al"><TBODY><TR><TD class=number>a. </TD><TD class=text>Klik op Start, wijs Zoeken aan en klik op Bestanden of mappen.</TD></TR><TR><TD class=number>b. </TD><TD class=text>Typ messages.ods *.dbx in het vak Naam en klik op Nu zoeken.</TD></TR></TBODY></TABLE></TD></TR><TR><TD class=number>2.</TD><TD class=text>Verplaats het bestand Messages.ods naar de map met de DBX-bestanden.

Voor informatie over het verplaatsen van bestanden klikt u op Start, klikt u op Help, opent u het tabblad Index, typt u bestanden verplaatsen en klikt u op Weergeven.</TD></TR><TR><TD class=number>3.</TD><TD class=text>Gebruik de Register-editor om de waarde ConvertedToDBX te verwijderen uit het register: <TABLE class="list al"><TBODY><TR><TD class=number>a. </TD><TD class=text>Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ regedt32 en klik op OK.</TD></TR><TR><TD class=number>b. </TD><TD class=text>Dubbelklik achtereenvolgens op HKEY_CURRENT_USER, Identities en {clsid} om deze sleutels te openen.</TD></TR><TR><TD class=number>c. </TD><TD class=text>Dubbelklik achtereenvolgens op Software, Microsoft en Outlook Express.</TD></TR><TR><TD class=number>d. </TD><TD class=text>Dubbelklik op 5.0 en selecteer de waarde ConvertedToDBX.</TD></TR><TR><TD class=number>e. </TD><TD class=text>Klik op Verwijderen in het menu Bewerken en klik op OK.</TD></TR><TR><TD class=number>f. </TD><TD class=text>Sluit de Register-editor af.</TD></TR></TBODY></TABLE></TD></TR><TR><TD class=number>4.</TD><TD class=text>Start de computer opnieuw op en start Outlook Express.</TD></TR></TBODY></TABLE>
uparrow.gif
Naar boven


<HR>De informatie in dit artikel is van toepassing op:

<TABLE class=list><TBODY><TR><TD class=bullet>•</TD><TD class=text>Microsoft Outlook Express 5.0</TD></TR><TR><TD class=bullet>•</TD><TD class=text>Microsoft Outlook Express 5.0</TD></TR><TR><TD class=bullet>•</TD><TD class=text>Microsoft Outlook Express 5.0</TD></TR></TBODY></TABLE>
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan