Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb laptop - Intel 3,2 GHz; 2 Gb RAM - die werkt met WINDOWS XP. Onlangs heb ik SEVEN TRANSFORMATION PACK geïnstalleerd waarvan ik zeer tevreden ben. Ik krijg sindsdien echter altijd foutmelding "DWWIN.exe - Initialisatie DLL-bestand is mislukt" bij het afsluiten. Toch sluit de pc gewoon af en kan ik die nadien ook terug gewoon opstarten zonder problemen. Wat moet ik doen om deze foutmelding weg te krijgen?

[OPLOSSING]
De gebruiker heeft een andere Windows besturingssysteem geïnstalleerd.
Heb ondertussen Windows 7 geïnstalleerd, dus dat probleem van de baan
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zorgen dat u de boosdoener vindt. Het is een programma dat niet wilt afsluiten en waardoor Dr. Watson ook in de problemen komt.
 
Wivy,enkel Rosty is gemachtigd om fixen en dergelijk toe te schrijven omdat het soms gevaarlijk kan zijn en systemen onstabiel kunnen worden
 
Het staat niet in Rosty's rubriek dacht ik :vraagteken:, sorry Rudy.

Bedankt.

Grtz.wivy
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb Rosty ook eens kwaadgemaakt omdat ik schreef 'zelf' eens combofix te hebben gedraaid.
Hij is daar inderdaad lastig voor soms.
Rudy doet om goed te doen hoor, het is niet omdat hij teamlid is dat ik het voor hem opneem, daar niet van.
Rosty is geschoold analyst en kent de gevaren.
Daarom ook hebben we het hijack this forum zo ingesteld dat enkel hij daarin kan posten.
Wat wij doen is hooguit de post verplaatsen naar het gepaste forum.
De forumregels zouden we eens moeten bijstellen, daar staat dit niet expliciet in vermeld.
Ik heb Ivan net bericht gelaten, we gaan eens bekijken wat er kan gedaan worden.

Wat Pluis betreft, daarover is er stemming gehouden in het team.
Er waren slechts 2 pro stemmen wat Pluis betreft.
Ik vind het niet netjes van je om de vuile was er bij te sleuren, dit was nergens voor nodig.
 
Laatst bewerkt:
na overleg met Rosty is dit uw oplossing

Fouten tijdens het afsluiten kunnen vaak voorkomen worden door de User Profile Hive Cleanup Service te installeren. Probeer dat eerst eens.
Overigens kun je Dr. Watson best uitschakelen. Die veroorzaakt vaak meer problemen dan ie oplost. Vastlopers zoals je met Outlook Express hebt zijn daar een typisch voorbeeld van.
 
Anderzijds lees ik ook wel eens dat dr watson mer problemen veroorzaakt dan dat hij ooit oplost en je deze beter uit zet.
Onlangs las ik er nog over op nucia
Is je probleempje inmiddels opgelost?
 
Heb ondertussen Windows 7 geïnstalleerd, dus dat probleem van de baan. Heb echter ander probleem nu, ga dit in andere discussie uitleggen. Toch bedankt voor antwoord. Mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan