Status
Niet open voor verdere reacties.

woudie

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

In het verleden werkte ik met Incredimail2.
Nu wil ik dit emailprogramma opnieuw installeren, maar het lukt niet.

Ik krijg steeds de melding:

Error 2753. Bestand 'Imsetup.exe' is niet gemarkeerd voor installatie.

Ik heb win8.1 op mijn laptop.

Wat kan ik doen om toch met incredimail te werken?

Dank op voorhand.
 
ik krijg hier een melding betreffende een onveilige download bij het ophalen van incredimail 2
deze download word dan ook tegengehouden door de SmartScreenFilter .
Ashampoo_Snap_2015.11.11_20h24m12s_004_.jpg

zet ik vervolgens de SmartScreenFilter uit op mijn virtuele Windows 10 pro dan geeft vervolgens ook de Defender een melding betreffende een onveilige download en word deze dus tegen gehouden ...
Ashampoo_Snap_2015.11.11_20h31m24s_005_.jpg

dit terwijl deze dus vanaf de site zelf word opgehaald ... IncrediMail 2 Nederlands

ook mijne AVG internet security laat van zich horen die op mijn hoofdbesturingssysteem draait !
Ashampoo_Snap_2015.11.11_20h36m58s_006_.png.

**pas hier mee dus op !
 
Met deze totaal onbekende zou ik nu ook geen rekening houden:
Bkav W32.HfsAdware.2C4D 20151110
DrWeb Adware.IncrediMail.14 20151111
Zillya Worm.Allaple.Win32.23972 20151110
 
Incredimail heeft over het algemeen een vrij slechte reputatie. En daar sta ik ook 100% achter. Het is geen wonder dat AV producten hier melding op geven.
Buiten het feit dat Incredimail mogelijk niet al te zuiver is ivm adware (PUP), is die applicatie verre van professioneel. Wat wil ik hiermee zeggen;
Stel, je wilt soliciteren en je stuurt een email met bovenstaande applicatie. Ik denk niet dat je serieus gaat genomen worden als er een Donald Duck of Pluto aan die mail hangt, en wie weet welke andere kinderlijke en ongewenste rotzooi.
Als gebruiker ben je natuurlijk vrij om te kiezen welk product je gebruikt. Maar dat weerhoud me niet om mensen te informeren over bepaalde situaties.
 
Tja dat ligt er natuurlijk aan hoe je het gebruikt al die beestjes bloemetjes en plaatjes
die erbij kunnen gebruikt worden is geen must je kan het ook blanco standaard gebruiken
 
Ik heb alles gedaan wat jullie mij aangaven, maar het helpt niet.
Ik snap er geen ....... van.
De downloads die jos en zapatha aanhaalden schenen te helpen maar halverwege de installatie kreeg ik het bericht dat de installatie gestopt was door een technisch probleem.
Ik had wel de kans op een button te klikken om het probleem te verhelpen en alsdan toch IM te installeren.
Ik druk hierop, en bij de eerste seconde van deze installatie kreeg ik het bericht:

Een nieuwere versie van deze toepassing is reeds op uw computer geinstalleerd. Als je deze versie wilt installeren, dien je eerst de nieuwere versie te verwijderen.

Ik heb via google andere downloads gezocht maar zonder succes.
Wat ik wel had: een snelkoppeling op het bureaublad voor Opera????????????? (operalaunch.exe)

Denkelijk is dit IM toch niet te vertrouwen.
Derhalve is het beter het voor bekeken te houden.

Allezins bedankt voor de hulp.
 
ik zou eerst onderstaande upgrade nog een proberen
en anders zoals luc aangeeft echt eerst eens alles verwijderen
maar wel je contacten opslaan want ik vrees dat je dan alles ook je mails kwijt bent
die opera launcher.exe is internet browser dat is een van de dingen die aangevinkt staan dat zie je tijdens install
(ligt eraan waar je hem download vrees ik) meestal
kan je zelf uitvinken als je hem er niet bijwil zoals bij de meeste free downloads het geval

ik heb bij incredimail zelf eens gekeken


01Knipsel.JPG
deze linkt door naar incredimail 2.5
hier kan je kiezen voor upgrade ipv download als je hem nog niet verwijderd hebt

Email Software Download for Windows | IncrediMail 2.5
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een tip gekregen om de installatie van IM uit te voeren als administrator.
De executable op slaan op mijn pc, rechts klikken en uitvoeren als administrator.
Ik heb dit gedaan en het lukt evenmin.
Dit bericht is het gevolg.

C:\Users\gilbert\AppData\Local\Temp\IXP000.TMP\StartMsi.vbs
regel: 10
teken: 5
Fout: toegang geweigerd
code: 800A0046
bron: Runtimefout Microsoft VBS script

Zou het kunnen dat er een fout in mijn windows versie zit? Ik gebruik win8.1.
Ik had al gedacht aan een herinstallatie hiervan.
Wat raden jullie mij aan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan