Status
Niet open voor verdere reacties.

Victor

Steunend lid
Vip Lid
Wanneer ik Spades van Windows speel onderbreekt het spel steeds en krijg ik melding 0x80041006
Als ik op internet zoek wat deze fout betekend krijg ik allerhande repair tools aangeboden. Ben toch wat terughoudend voor deze dingen.
Is er iemand die mij een veilige repair tool of een andere oplossing kan voorstellen?
 
Is een veel voorkomende fout bij dat Microsoft spel blijkbaar. Maar helaas worden er geen oplossingen aangeboden die werken. Ik vermoed dat dit dan ook eerder aan een bug in de software te wijden valt.

Hieronder op het forum van Technet...
https://social.technet.microsoft.co...error-code-0x8004100x?forum=w7itpronetworking

Nog even melden, de tools die ze op het internet aanbieden om je probleem op te lossen bestaan niet!! Dus nooit downloaden of geld voor betalen. Is pure oplichting.
 
Inderdaad ja, ik heb niet alles gelezen, maar kom wel telkens tegen dat er problemen zijn met de server van Microsoft waardoor dit spel niet goed Online gespeeld kan worden.
Zal dus met een server of netwerk probleempje bij Microsoft te maken kunnen hebben.
 
Bedankt voor de snelle reacties.
Zal mij er moeten bij neerleggen vrees ik. Het is toch spijtig dat na 10 jaar het nu met het laatste jaar de spuigaten uitloopt. Op de 10 spelletjes werkt het soms 1 keer, dus.... rampzalig. En de ontwikkelaar, Microsoft denk ik, doet er niets aan.
Inderdaad, alle tools die aangeboden worden, vragen achteraf om een aankoop. Valt nog af te wachten of je systeem niet verder aan lager wal geraakt.
Spijtige zaak want het was een van mijn geliefkoosde tijdverdrijven, nu is het een bron geworden van frustraties.
Ga stoppen met jammeren en nogmaals bedankt voor jullie inzet.
 
0x80041006 is een netwerkfout.
Omdat vele mensen hier last van hebben zoals op internet te vinden is, ligt het voor de hand dat deze fout bij Microsoft ligt.

Waarschijnlijk valt de verbinding even weg en daarna zal deze fout gegenereerd worden.

Maar als je dit spel draadloos speel zou het ook bij jou kunnen liggen. Speel je dit spel via wifi of via een bekabeld netwerk?

In het geval van draadloos, zou ik het eens bedraad proberen en kijken of deze fout er weer is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan