Status
Niet open voor verdere reacties.
Het geheim achter het succes van Franse mannen is ontsluierd. Een Duits onderzoek heeft uitgewezen dat ze de grootste en dikste penis hebben van alle Europeanen. Belgen staan op de achtste plaats in de 'penislijst'. Dat staat te lezen in Bild Zeitung.


De gemiddelde Franse penis is, in erectie, 15,48 centimeter lang en heeft een omtrek van 13,63 centimeter. Daarmee scoren de Fransen heel wat beter dan de gemiddelde Europeaan.
Een gemiddelde Europese penis heeft immers maar een lengte van 14,27 lang en is 11,70 centimeter dik.
Achtste plaats

Zweedse en Estse vrouwen hebben ook niets te klagen want hun mannen staan op respectievelijk de tweede en de derde plaats. Belgische mannen halen een gemiddelde lengte van 14,77 centimeter en een gemiddelde dikte van 13,19 centimeter. Ze scoren daarmee een verdienstelijke achtste plaats.
De Griekse mannen krijgen na de bekendmaking van de resultaten waarschijnlijk het schaamrood op de wangen. Zij staan op de laatste plaats en moeten het stellen met een penis van gemiddeld 12,18 centimeter (omtrek: 10,19 cm). Heel wat minder dan de Fransmannen dus.
10.000 mannen

De studie werd uitgevoerd in opdracht van het Institut für Kondom-Beratung. 10.477 mannen uit 25 Europese landen lieten hun geslachtsdeel uitvoerig bekijken en meten.
Het instituut in het Zuid-Duitse Singen geeft advies rond condoomgebruik en organiseert ook sensibiliseringsacties.

Bron:GVA

SIMBA
 
Als ik kijk wat ik al allemaal gegeven heb en wat ik maar teruggekregen heb, dan denk ik dat ik wereldburger ben met wat nu nog overschiet.
 
Altijd maar zagen over Kwantiteit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, bekijk beter de KWALITEIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:duimop:
Je bent beter af met een iets kleinere die stijgert, dan me ne grotere die weigert. +++ je staat er dichter bij, geef toe sex vanop afstand = NIKS aan en blijft toch ni bestaan !!!!!!!!!!!! (lachen)(lachen)
Daarbij geef ik toch steeds waarborg, NI TEVREDEN : GRATIS TERUG:yahoo:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan