Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gastje1

Gast
Hallo heb een vraagje ik zit in een carnavalgroep en zou graag aan een website beginnen. Maar het probleem zit in mijn data want door Ivan heb ik een goede website leren kennen waar ik mooie free thema's kan downloaden en installeren, bedankt alvast daarvoor !;) Maar ikzelf heb telenet en die ondersteunen geen php dus daar sta ik mooi en een eigen server heb ik niet en om eentje te kopen allee je weet wel de hosting daar heb ik geen zin voor en de carnavalgroep gaat daar geen geld voor geven
want wij kunnen al ons geld goed gebruiken ! Dus mijn vraag aan jullie is waar kan ik een hosting krijgen die gratis en waar geen of bijna geen reclame is?

Alvast bedankt voor telezen en hopelijk krijg ik een goed antwoord he :p

Yves;)
 
yveske ik ken er de ballen ni van
is het een blog dat je wil openen ?
als het dat is
moet je eens Blogs - SeniorenNet Blogs - Gratis bloggen en weblogs. SeniorenNet.be - de startpagina voor de actieve 50-plussers, de senioren. SeniorenNet.be - de startpagina voor senioren: de actieve 50-plussers
ik weet het ge zijt er bijlange nog niet aan toe :us4alldeuk:
maar daar zijn ook kinderen die er een blog hebben .
en op hun help forum hebben ze het ook over hulp over php

(Paginabron openen en dan met de zoekfunctie naar : archief.php ,)
ik weet echt ni wat php is ik hoop dat het de php is wat jij bedoeld
kijk daar eens rond
 
Nee de bedoeling is... Ik ga een website bouwen... Maar normaal voor een host moet je betalen voorbeeld bij eurohost kan je dat kopen. Maar is 39 euro per maand voor 50 GB... Maar wij als carnavalgroep geven liever ons geld aan onze praalwagen dat is ons doel! Die prijs winnen voor mooiste praalwagen en ons goed zat te drinken met het geld die over is hihihihih. Nu, ik heb telenet daar kan je gratis een bepaalde mb gratis hebben maar die ondersteunen geen php dus daar sta ik dan... en die website die ik zou maken is een soort template maar die zijn meestal of altijd in php... Dus ik zoek een host waar ik op kan en alles daar kan zetten, je hebt er maar is met veel reclame dan op jouw site of de ene pop up naar de andere of je moet punten sparen voor alleer je kan hosten... Dus weet niemand voor mij een host moet niet zo veel zijn hoor 5 giga kom ik zeker toe...

En anders iemand die over heeft he die zo lief zou kunnen zijn om mij dit te geven hihihihih

Yves;)
 
Niet zo veel 5 Giga ? en dan gratis als iemand dat zou vinden en dan nog met geen of weinig reclame
waw knap op slag gebruik ik dat dan ook.
 
Ik stel me eigenlijk de vraag : waarom die in PHP moet zijn, zeker als ze je niks mag kosten, voor een gewone site zijn er mogelijkheden zat om ze gratis te hosten.
Nog eens over je 5 giga, mijn privésitje telt een 470 bestanden met een pak foto's erbij en is maar een 10 MB groot zie maar op monne
dat geeft je dan een ideetje van de grote.
 
Downloadvermogen moet je ook bij tellen he :p Muziek die we zelf maken zouden de mensen elk jaar kunnen dowloaden..

Yves
 
Hoi, ik zit ook bij een carnavalsgroep en heb hiervoor ook iets in elkaar gestoken.
Kijk maar eens
Peumpeleirs
Wij betalen €30 voor de domeinnaam per jaar en de rest niks.
 
Downloadvermogen moet je ook bij tellen he :p Muziek die we zelf maken zouden de mensen elk jaar kunnen dowloaden..

Yves
Ik heb hier twee hosters, deze & deze. Bij de eerste heb je 2 gb datalimiet, en bij tweede heb je geen limiet, en 1 gb webspace. Nu zou het wel kunnen dat er een limiet staat op de bestandsgrootte. Oplossingen daarvoor zijn makkelijk, je kan het uploaden op een server zoals Rapidshare, of het even in een videoclip gieten en dan posten op youtube.
 
Kan ik daar een phpforum opzetten? op een van die twee host? Zoja hoe doe je dit dan?

Yves
 
Kan ik daar een phpforum opzetten? op een van die twee host? Zoja hoe doe je dit dan?

Yves

Yep dat kan met beiden. Ze ondersteunen allebei PHP & MySQL. Om te weten hoe je phpBB 2 moet installeren, neem dan hier eens een kijkje. Als je nog vragen hebt, vuur maar af.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan