Geachte BNP PARIBAS FORTIS Client

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zorro

Gast
krijg juist een mail op mijn hotmail is dit wel normaal leest de tekst onderaan


Geachte BNP PARIBAS FORTIS Client

Houd er rekening mee dat de toegang tot uw online account dreigt te verlopen.
Om de toegang tot uw online account actief te houden, vragen wij u dan gelieve
om zo snel mogelijk te inloggen.

Gebruik de onderstaande link om verder te gaan en toegang te krijgen tot uw account.
Na dat u gebruik heeft gemaakt van de onderstaande link zal er door een van onze medewerkers
nog contact met u worden opgenomen om het gehele proces te voltooien. Wanneer het
gehele proces gereed is zal u weer als vanouds gebruik kunnen maken van uw BNP PARIBAS FORTIS online.

Klik hier

Met toegang tot uw BNP PARIBAS FORTIS online kunt u het grootste deel van uw bankverrichtingen uitvoeren.
Alles wat u nodig hebt is u aanmelden bij internet bankieren.
Wij willen u alvast bedanken voor uw medewerking.

Hoogachtend,
Klantenservice
 
niet op antwoorden ..
ik doe zelf aan pc-banking van BNP Paribas Fortis en heb nog nooit van hen een mail ontvangen !!!

en daarbij een pc-banking account verloopt nooit ..
 
ja ik had al verdacht gevonden ga dat doorsturen naar de politie wat denk jij?
 
je heb géén afzenders adres om aan de politie mee te delen , dus die kunnen u alleen maar de raad geven om daar niet op in te gaan .
 
Die mannen gaan daar is goed mee lachen...
Zulke mails kunnen geforward worden naar een speciaal email van de betreffende instantie. Heb dat vroeger meermaals gedaan naar paypal bijvoorbeeld.
Fortis gaat ook wel zulk email adres hebben.
 
Die mannen gaan daar is goed mee lachen...
Zulke mails kunnen geforward worden naar een speciaal email van de betreffende instantie. Heb dat vroeger meermaals gedaan naar paypal bijvoorbeeld.
Fortis gaat ook wel zulk email adres hebben.


Veel sites hebben een soort abuse adres waarbij je fraude kunt melden.
Dan moet je wel de header meesturen, omdat er meestal een invulblad ingevuld kan worden. Aan het bericht alleen hebben ze niets.
 
als het om bankzaken gaat is het altijd het beste om account gerelateerde zaken bij de bank zelf te doen i.p.v. online omdat je dan 100% zeker weet dat het veilig is.
voor geld gerelateerde zaken gebruik je de gegeven mogelijkheid van internetbankieren en dit gaat nooit via een mail.

banken sturen "nooit" mails waar je je gegevens in moet vullen en voor het melden van zulke emails zal er wel een algemeen meldpunt zijn want waar anders krijgen die onderzoeken/nieuwsbladen al die meldingen van :)
 
ja ik weet het ik gebruik niet het niet meer ben veilig afgemeld dus normaal ben ik veilig als ik iets nodig heb ga ik naar de bank.je ziet maar dat je toch moet oppassen met zoiets
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan