Status
Niet open voor verdere reacties.
Tita,het gaat niet de verkeerde kant op,zij die mij ondertussen al goed kennen weet hoe ik op zoiets reageer en daar moet je niets verder achter zoeken,ik kan zwansen en lachen
Maar als ik iets meen dan zal ik dit ook laten horen zonder een blad voor mijn mond te nemen
Ik zie mijn vrouw dolgraag nog even veel van toen ik trouwde(21 jaar) enzij hopelijk ook van mij,het leven is geven en nemen,water bij de wijn te doen in beide richtingen en mekaars gebreken er bij te nemen
 
Tita,het gaat niet de verkeerde kant op,zij die mij ondertussen al goed kennen weet hoe ik op zoiets reageer en daar moet je niets verder achter zoeken,ik kan zwansen en lachen
Maar als ik iets meen dan zal ik dit ook laten horen zonder een blad voor mijn mond te nemen
Ik zie mijn vrouw dolgraag nog even veel van toen ik trouwde(21 jaar) en zij hopelijk ook van mij,het leven is geven en nemen,water bij de wijn te doen in beide richtingen en mekaars gebreken er bij te nemen
picture.php
 
Laatst bewerkt:
(ZONDER VROUW ZOU IK NIET KUNNEN IK WIL HET ME ZELFT NIET GUNNEN
EN VINDT DIT OOK LEUK TEL DE STEREN EN DENK MET JE MEE
BSA. )

Wat is de wereld toch saai, zonder het andere geslacht. Zoals vroeger mannen gaan jagen en de vrouw knus aan de haard, Waar vindt men nog een mooier tafereeltje.:p<!-- google_ad_section_end -->
 
Ze blijken allebei te kloppen :duimop:
Mannen en vrouwen vullen elkaar gewoon aan hé
waar de ander tekort schiet. Voor elkaar gemaakt dus :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan