Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een enorm probleem, na het deinstalleren van zonealarm pro vroeg hij op te herstarten om de deinstallatie compleet te maken nadat ik op OK geklikt had starte de pc opnieuw op maar plotseling had ik geen beeld meer op mijn monitor. Kan al vertellen dat het niet aan de monitor ligt want heb hem nu aangesloten op mijn oude pc en werkt hier nog perfect. Wie kan mij hier uit de nood helpen en mij vertellen hoe ik het probleem kan oplossen. :vraagteken: :vraagteken: :vraagteken: ;! ;! ;![OPLOSSING]http://www.pctuts.be/showthread.php?20799-dvd-stations-niet-te-zien&p=56330#post56330[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
opstarten in veilige modus
de software van de videokaart opnieuw instaleren
omdat zonealarm ook uw systeem en sofware beschermd kunnen er nog resten van zonealarm achtergebleven zijn,alsook in het register
 
probeer de pc op te starten in veilige modus hoor de pc wel opstarten door F8 ingedrukt te houden maar krijg geen beeld te zien :vraagteken:
 
probeer eens een andere videokaart

zou ik graag doen maar heb hier geen andere videokaart in mijn bezit, maar is het niet zo dat als er iets mis is met de videokaart dat ik bij de opstart bibjes moet horen vanuit de bios dat er iets fout is :vraagteken:
 
probeer hem dan op te starten met orginele cd of opstart disketten ofwel uw batterij eens 1 uur uit uw pc halen van uw bios
 
heb al geprobeerd op te starten met installatie cd, ultimate Boot CD for Windows in beide dvd stations maar geen reactie op deze. :vraagteken:
 
heb pc vanmorgen binnen gebracht bij verkoper, kreeg net telefoon dat het moederbord weer stuk zou zijn is pas vernieuwd in begin januari zou namiddag gerepareerd zijn. Wordt dus nog vervolgd.....
 
pc van middag terug gehaald geprobeerd en gelijk terug kunnen inleveren kon niet op internet geraken lag niet aan kabel, router of lan-verbinding heb alles op de verbinding na dan geprobeerd op andere pc en hier werkte alles wel ;!
 
Even opstaren in veilige modus en kijken of je daar wel in kan komen gewoon tijdens het opstarten F8 in houden ook al heb je geen beeld........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan