Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal, Bij mijn versie krijg ik geen categorien meer te zien.( bijv dvd 5 dvd9 enz enz). Ik zie alleen maar films en die kan ik dan aanklikken en dan duurt het ong 5 min voordat alle films worden weergegeven. Ik heb al tig malen deinstalatie gedaan en weer opnieuw ook bij programdata maar niks lukt. Vorige versie werkte perfect. 1.5.6. Daarna 1.7.4 eroverheen gegooid en tot nu geen FTD look meer. Ook filter ftd look geinstallerd, werkt ook niet. Sorry voor zoveel vragen maar word knetter hier.

Bij voorbaat dank voor jullie reactie;!;!;!
 
Ten eerste dank voor jullie snelle reactie. Alles gedaan zoalsboven beschreven maar krijg de categorien niet te zien. Uninstall progje eroverheen laten lopen ook in het register. Alles opnieuw geinstaleerd. 1.7.4 FTD filter eroverheen laten gaan maar niks. Grrrrr begin te twijfelen aan mezelf...Btw ik heb XP en Eweka
 
Hoi,

Ga naar deze link Nieuwsgroepen download's
Scoll dan naar Spotnet en kies daar de optie filter downloaden.
Zorg dat Spotnet afgesloten is en ga met de Windows verkenner naar de map waar het filter.xml bestand en de map images zich bevinden.
Let op, je moet wel zorgen dat verborgen mappen en bestanden zichtbaar zijn.
  • Windows 7 en Windows Vista: C:\programdata\spotnet\
  • Windows XP: C:\Documents and Settings\All Users\Local Application Data\Spotnet\
Maak een backup van het bestaande filters.xml bestand en de images map door deze ergens heen te kopieren zodat ze hier weg zijn en kopieer vervolgens het nieuwe filter.xml bestand en map images weer hiernaar terug.
Spotnet,%20nieuwe%20filters.png

Als je vervolgens Spotnet weer opstart zul je bovenstaande filter tot je beschikking hebben. Het is uitgebreid en ziet er netjes uit. De in dit voorbeeld gebruikte filter is door Joao gemaakt. Er zijn er ondertussen verschillende te vinden.

Suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan