Status
Niet open voor verdere reacties.
beste mensen,
Omdat mijn geluidskaart geintegreerd op het moederbord niet meer deed heb ik een nieuwe geluidskaart geistalleerd (Muse Lt van Hercules), normaal zou de kaart automatisch moeten gedetecteerd moeten worden? maar dat doet hij dus niet. Volgens de gebruiksaanwijzing zou ik de aanwezige stuurprogramma's moeten deinstalleren van het moederbord. Hoe doe je dat (chipsets de)activeren.
groetjes wimeken
<!-- / message --> <!-- sig --> __________________
GA-8S649MF FUJITSU SIEMENS, Windows XP, Home, SP2, NL, Intel(R) Celeron(R) CPU 2.93GHz, 1024 MB RAM, HDD:156 GB, NTFS, AVG Anti-Virus, Firefox 2.0,[OPLOSSING]
Beste mensen,
geluid opgelost, heb eerst drivers geinstalleerd, daarna kaart in de pc terug opstarten en werd vanzelf herkend. Allemaal bedankt voor de hulp.
groetjes wimeken

[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
de aanwezige stuurprogramma`s kan je alleen verwijderen als je geluidskaart van je moederbord hebt geselecteerd in apparaatbeheer.
Persoonlijk denk ik dat het helemaal niet uitmaakt of de oude stuurprogramma`s nog geinstalleerd zijn, je moet toch de nieuwe installeren voor de nieuwe geluidskaart.
 
op mijn pc moet ik tijdens het opstarten op delete drukken dan kom in in bioscherm daar moet je dan in de veschellende tabbladen zoeken naar onboard sound en deze moet op disabled staan meestal kan je dit wijzigzen met page up en page down.
grtjs
 
Beste zariash,
Bedankt voor de hulp, mag ik eens iets vragen, heb jij geantwoord op mijn vraag in ********? zo ja, ik heb mijn vraag maar op verschillende forums gesteld om toch maar hulp te krijgen.
Ik ga morgen uitproberen of het lukt, laat wel iets weten als het in orde moest zijn,
groetjes wimeken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan