Status
Niet open voor verdere reacties.
wanneer ik vroeger een film binnenhaalde had ik ifo,vob en bup bestanden.
toen nam ik het grootste ifo bestand en zette dit om naar avi met autogk.
ik heb nu een film gekopieerd en heb geen ifo bestand meer,alleen mpeg bestanden.
ik heb een nieuwe pc gekocht en daar staat het prog power dvd op,kan het zijn dat het daar aan ligt? wat kan ik hier aan doen om toch terug ifo bestanden te krijgen zodat ik weer met autogk kan werken.
 
Zeg eens duidelijk wat het probleem is. Gaat het om het kopieëren van een dvd? Of gaat het om een bestand dat ge gedownload hebt?
Gaat het om het kopieëren, gebruik dan brandersoftware. Volgens mij is PowerDvd geen brandersoftware maar software om dvd's af te spelen.
Gaat het om een gedownload bestand, dan zal het inderdaad de poster zijn die in een ander formaat postte.
U spreekt van mpeg bestanden. Mpeg bestanden zijn filmbestanden. Heeft niets met dvd te maken. Je kan die mpeg bestanden wel omzetten met de benodigde software naar dvd.
 
Hoe kan je aan mpeg komen vanaf een dvd waar enkel vob, ifo en bup staan? je kopieert ze niet maar CONVERTEERT de film naar mpeg.
Dat is een groot verschil.
Je hebt een nieuwe pc, dan zal die powerdvd na 30 dagen vetellen dat je moet betalen, want zover ik weet worden enkel trialversies geinstalleerd op nieuwe pc.
Gebrui, dus eenvoudig het juiste programma om dvd te copieren zoals je vroeger deed.
 
het is een bestaande dvd schijf,die ik in de pc steek en kopieer naar een map.
het is de bedoeling om deze om te zetten naar een avi bestand zodat ik deze op een externe harde schijf kan zetten en kan afspelen op tv.het is niet de bedoeling om deze opnieuw te branden !
en zoals ik al zei,mijn zus heeft hetzelfde gedaan met de dvd en zij heeft in de map video-ts wel ifo bestanden terwijl ik in mijn video-ts map alleen mpeg bestanden heb.( het gaat om een muziek dvd)
 
Als je dezelfde schijf hebt van je zus, dan moet je toch dezelfde bestanden hebben!
Als je de schijf wilt omzetten naar Avi, dan moet je de bestanden toch niet kopieëren naar een map. Met DVD2AVI zou je dat perfect moeten kunnen.
 
ik vraag me af hoe je copieert, via welke handelingen. Kan je door de cd bladeren via de windowsverkenner? sleep dan gewoon de bestanden naar een map om deze te kopieren.
En als de bestanden verborgen zijn door copybeveiliging is er audiograbber, maar of die ook met dvd werkt weet ik niet.
Deze tool is gratis, die powerdvd is betalend en zal denk ik na de 30 dagen trial verlopen zijn.
 
Welke versie van Powerdvd heb je dan? Die van mij geeft helemaal geen problemen hoor.
Als dit klopt, dan moet iemand me eens vertellen hoe het mogelijk is dat de extenties van een programma kunnen wijzigen door een geinstalleerd programma.
De afbeelding van de snelkoppeling kan wijzigen naargelang het programma waar ge wilt mee openen maar een extentie veranderen?????? Daar heb ik het moeilijk mee.
 
ja mik,moest ik het weten dan zou ik het uitleggen.
en idd de snelkoppelingen in de map hebben een andere afbeelding met powerdvd ende bestanden zijn mpeg.
nu zijn het de gewone witte afbeeldingen en het zijn ifo en vob bestanden.
voor mij ook een raadsel hoe het komt
 
Hier snap ik nou gene bal van hoor, ik gebruik powerdvd al jaren en heb daar nooit problemen mee gehad.
ifo bup en vob zijn DVD bestanden die ik met powerdvd afspeel, alsook mpg bestanden.
Voor avi/divx gebruik ik bsplayer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan