Geen internet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Claudi56

Gast
Heb een nootbook ben op internet geweest en start het nootbook weer de volgende dag op hab ik op eens geen internet verbinding meer???. Heb op virussen gecontroleerd geen aan wezig. Heb het probleem eens gehad heb toen verbinding herstel gedaan en had weer internet. Helaas is het deze keer niet gelukt op deze manier hoe krijg ik weer internet verbinding??????. De rest is in orde heb met een ander computer uit geprobeerd en die deed het wel

Wie kanme helpen er mee

Bij voorbad dank gr Claudi56
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ga eens naar uitvoeren en typ cmd, dan krijg je een dos scherm.
Daar typ je ipconfig /release en druk op enter. ( dit doe alle ip adressen uit je pc)
Nu typ je ipconfig /renew (dit vraag een nieuwe ip adres aan je provider)

Krijg je geen ipadres dan is er iets mis met je router, netwerkbabel, of je netwerk kaart.
 
Heb een nootbook ben op internet geweest en start het nootbook weer de volgende dag op hab ik op eens geen internet verbinding meer???. Heb op virussen gecontroleerd geen aan wezig. Heb het probleem eens gehad heb toen verbinding herstel gedaan en had weer internet. Helaas is het deze keer niet gelukt op deze manier hoe krijg ik weer internet verbinding??????. De rest is in orde heb met een ander computer uit geprobeerd en die deed het wel

Wie kanme helpen er mee

Bij voorbad dank gr Claudi56

laatste activiteit 15-10-2008 21:00
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan