Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo vrienden in apraatbeheer staat een geel uitroepteken van ethernet controller
moederbord is aopen ak77 pro(a)
er staat ook pci-sleuf 2(pci-bus 0, aparaat 10,functie 0heb al vanalles geprobeert
wie kan er mij helpen aub
modify_inline.gif
[OPLOSSING]
hoi laurek zoals je zei heb een andere slot genomen en kijk alles werkt perfect bedankt he groetjes elie
mogelijks ethernetkaart kapot
probeer in andere slot of andere pc
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit komt omdat de driver mogelijk niet goed meer installeerd is. Gewoon de driver opnieuw installeren en het probleem zou verholpen moeten zijn.

Yves
 
Ik zal eventjes eens de driver voor je zoeken dan kan je die installeren ;)
 
Hier staan alle drivers voor jou ;)

Volgend mij heb je het vierde vakje nodig met andere woorden de Realtek Gigabit LAN Driver :p

De link waar de drivers staan is deze, gewoon eventjes downloaden en installeren ;)

Aopen


Eventueel download je alle drivers voor de zekerheid zet die instals allemaal in een map en ga je dan naar aparaatbeheer. Als je daar bent ga je bij die staan waar er een geel uitroepteken voor staan en heb je de functie voor naar software te zoeken. Je neemt dan zoeken naar bestanden die op mijn computer staan en verwijs je naar die map waar jij alle drivers ingeplaatst hebt en dan zal hij normaal gezien jouw driver moeten vinden en installeren en het probleem zou opgelost moeten zijn ;)

Yves
 
hoi yves ik heb alle drivers ingesteld en
ethernet controller nog altijd een geel vraag teken
wat doe ik fout ,en bedankt op voor hand hoor elie:shame:
 
geen internet

ja yves alles behalve internet
maar moet ik dan die drivers een voor een downloaden dan groetjes elie
 
ja alle drivers downloaden die ik je gegeven heb
en ze plaatsen in een nieuwe map. Maar nog niets installeren je aparaatbeheer doet dat wel voor je als hij een driver vind voor je probleem
 
yveske ga het proberen haal ze binnen en open ze een voor een
en dan aparaat beheer en laat die zoeken ok laat je iets weten groetjes elie
 
man man man yveske hbe alle drivers binnen gehaald ,
geopend en aparaatbeheer zijn gang laten gaan maar geen enkele neemt hij mee dus mijn zoon zijne pc nog altijd geen internet wordt hier zot groetjes elie
 
wow dat is echt raar... Ik ga verder zoeken en geef je morgen een oplossing ;)

Yves
 
hoi laurek oei oei en waar vind ik de ethernetkaart is de eerste maal en moet nog alles leren en wat bedoel je met andere slot groetjes elie
 
hoi laurek zoals je zei heb een andere slot genomen en kijk alles werkt perfect bedankt he groetjes elie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan