geen lan verbinding meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
pc is terug en draaid weer, moederbord was schijnbaar stuk heb dus een nieuw moederbord moeten laten steken. Maar heb wel een ander probleem, heb de pc afgehaald in de winkel thuis aangesloten draaid voorlopig prima maar kan niet op internet, als ik ga kijken bij Instellingen=> netwerk verbindingen dan moet ik vaststellen dat mijn Lan verbinding is verdwenen. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen. :vraagteken: ;![OPLOSSING]
bedankt voor de tip is al opgelost drivers waren inderdaad nog niet geinstalleerd maar dacht dat ze dit wel zouden gedaan hebben na het plaatsen van het moederbord.
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
pc is terug en draaid weer, moederbord was schijnbaar stuk heb dus een nieuw moederbord moeten laten steken. Maar heb wel een ander probleem, heb de pc afgehaald in de winkel thuis aangesloten draaid voorlopig prima maar kan niet op internet, als ik ga kijken bij Instellingen=> netwerk verbindingen dan moet ik vaststellen dat mijn Lan verbinding is verdwenen. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen. :vraagteken: ;!

Je mis de drivers waarschijnlijk van je netwerkkaart.
Open een nieuwe topic er over.
 
ja drivers installeren normaal moet er een cd bij zitten van je nieuw mb
daar staan die op
ook kan je zoeken op internet naar de drivers van je mb

ps, hoeveel betaalde je voor nieuw mb te steken

en hoe zwaar is de pc?
 
ja drivers installeren normaal moet er een cd bij zitten van je nieuw mb
daar staan die op
ook kan je zoeken op internet naar de drivers van je mb

ps, hoeveel betaalde je voor nieuw mb te steken

en hoe zwaar is de pc?
de cd hadden ze vergeten mee te geven moet hem morgen gaan afhalen. Het MB is AMD type K8N Neo4-F S939 en het koste mij €84 geplaatst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan