Status
Niet open voor verdere reacties.
op eens geen msn

bij het opstarten zie ik msn 1.JPGmsn  2.JPG



meer dan kom ik niet ?

heb ook al met een andere adres geprobeerd (andere email )
 
dit ligt waarschijnlijk aan je eigen account al dan niet aan je eigen instellingen , immers heb ik mezelf zojuist aangemeld op windows live messenger ...
daarom ga je eens nazien of de instellingen nog goed staan ...
de gemakkelijkste weg hier voor is via de opdrachtregel cmd in het zoekvenster
je krijgt nu de opdrachprompt te zien ; hier tijpe je sfc /scannow in en klik je op enter
je systeem wordt gescant op foutieve windows instellingen en zonoddig hersteld...
indien de herstellingen pas kan uitgevoerd worden na een reboot , geef je daarvoor de toestemming
*** belangrijk
zorg dat er géén programma's geopent zijn tijdens het scannen en gebruik je pc gedurende die tijd ook niet ..

****mocht na het lopen van sfc /scannow het probleem niet verholpen zijn ..dan kan de oorzaaak ook aan spyware liggen ..
installeer daarom malwarebytes en blijf deze ook nadien verder gebruiken
Malwarebytes 1.50 - Freeware - Pctuts Helpforum
 
je bent blijkbaar géén administrator ..doe het volgende..
open start ..
klik al programma's en kies buraeu accessoires ..
rechtsklik op de opdrachtprompt en selecteer uitvoeren als administrator ..
type hier nu sfc /scannow in en klik op enter

noteer : dat dit niets uitmaakt voor msn , dit is om te zien of je windows instellingen nog optimaal zijn !
 
Laatst bewerkt:
Ik wil hier toch even op reageren daar sfc niet diend om "instellingen" na te kijken of te herstellen. Windows System File Checker controlleert of je systeem bestanden nog in orde zijn. En indien nodig en mogelijk herstelt hij deze.
Dus ik zie bij deze niet echt hoe hiermee een msn probleem kan verholpen worden? Msn messenger staat los van die systeem bestanden.

Wat gebeurd er als je op aanmelden klikt?
 
heb je ook al malwarebytes laten scannen ..
en heb je de firewall nagekeken of deze jouw laat verbinden ..indien de firewall géén probleem geeft ..kijk dan eens na of je een foutmelding zie staan ..
Vraagje ..heb je , je al een windows live id aangemaakt ; zoja dien je deze ook te activeren ...indien je de beveiliging heb gekozen ,om jouw profiel om de 3maanden opnieuw te moeten activeren .. dan kan dit dus de reden zijn ...

Windows Live Messenger Help Center - Can't Sign In
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan