Status
Niet open voor verdere reacties.
bij opstarten pc melding op scherm 'geen signaal',en ook muis en toetsenbord via usb geen verbinding??wat kan oorzaak zijn en wat te doen,graag antwoord aub
 
geen signaal

geen signaal

muis en toetsenbord zijn via usb verbonden aan pc via kabel,en aangezien scherm ook niet aan gaat zie ik weinig kans om het te herstellen en een format te moeten doen?thx
 
Geen signaal voor de monitor kan diverse oorzaken hebben.
Meest voorkomend is videokaart kapot of de kabel van de monitor die niet goed vastzit.
Hoe je dan kan zien dat er problemen zijn met muis en toetsenbord zonder beeld te hebben is me een kompleet raadsel, maar goed.
Het beeld kan ook weg blijven door slecht ram en in een zeldzaam geval door slechte processor.
 
wil lukken heb dit juist gehad met de pc van mijn kleindochter 3 x overenweer gesleurt van wuustwezel naar merksem ,telkens ik hem hier opstarte werkte alles goed ,bij mijn kleindochter nooit dus ,het was na even wir war de kabel die wel degelijk stuk was
dus vervang gewoon uw kabel en je zal zien dat het terug werkt
 
probleem niet kunnen oplossen,met naar pc winkel geweest en laten testen,moederbord stuk,en aangezien leeftijd pc(2002) teveel kosten(stukken en werkkosten) dan maar nieuwe pc gekocht die zelf samengesteld is,de delen die nog goed waren deruit gehaald,goed als ik ff in panne lig hihi,alvast bedankt voor jullie hulp,daaaggg
 
Hoop dat ze u niks hebben wijsgemaakt.
Ik had vorig jaar een laptop van kameraad liggen.
In de winkel hadden ze gezegd dat het moederbord kapot was omdat hij steeds vastliep (had wel nog beeld).
Uiteindelijk vond ik dat het enkel het slot van ram was die kapot was.
Latje in ander slot en t was opgelost.
Niet elke handelaar is eerlijk.

PS welke stukken heb je nog teveel.
Ik zoek nog een pc samen te stellen.
Deze is al op slot, maar pm kan altijd nog he.
 
Hoop dat ze u niks hebben wijsgemaakt.
Ik had vorig jaar een laptop van kameraad liggen.
In de winkel hadden ze gezegd dat het moederbord kapot was omdat hij steeds vastliep (had wel nog beeld).
Uiteindelijk vond ik dat het enkel het slot van ram was die kapot was.
Latje in ander slot en t was opgelost.
Niet elke handelaar is eerlijk.

PS welke stukken heb je nog teveel.
Ik zoek nog een pc samen te stellen.
Deze is al op slot, maar pm kan altijd nog he.

heb rond de jaarwisseling ook het zelfde aan de hand gehad en toen was het ook mijn moederbord dat vervangen moest worden althans dat heeft men toen mij vertelt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan