geen spelletjes spelen op facebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

mamsie754

Steunend lid
Vip Lid
ik kan geen spelletjes spelen op de easynote ls van mijn zoon op facebook.
alles gaat prima totdat bv. het spelletje candry crush saga opendoe,dan krijg ik wel de reclame maar het spel niet.
met de hulp van Anthony Kumpen heb ik heel de pc nu opgekuist,met junkware removal tool,delfix by explode,en malware bytes.
maar het probleem blijft zich voordoen,wie kan mij verder helpen aub
 
@ mamsie754
* bedoel je , dat het nog steeds niet lukt !
tijdens het installeren van eender welke software van adobe dien je de browser te sluiten !!
 
hoe het dan komt dat het nog steeds niet wilt lukken ...durf ik niet te zeggen .
maar het is NIET aanbevolen om je beveiliging uit te zetten terwijl je iets ga downloaden of installeren dat een verbinding eist ...
het kan best zijn dat je terug al gebeten bent door beestjes !
 
ja gtex ik weet het ,ik probeerde alles om het in orde te krijgen.

en grominet ,een zeer belangrijke opmerking want ik ben op chrome gaan proberen en daar lukte het wel.

alleen kan ik niet zo met chrome overweg en had ik er zelfs niet aangedacht dat het daar wel zou op lukken.

hoe komt het dan dat het gewoon niet gaat en op chrome wel?
 
@ mamsie754
1 Klik op de knop Start en type Programma's en onderdelen in het zoekvak.
2 Klik in de lijst met resultaten op Programma's en onderdelen en klik vervolgens op Geïnstalleerde updates weergeven.
3 Klik onder Microsoft Windows met de rechtermuisknop op Internet Explorer en klik vervolgens op Verwijderen.
4 Klik in het dialoogvenster Een update verwijderen op Ja om de update te verwijderen.
5 Klik op Nu opnieuw opstarten om het verwijderen te voltooien en de vorige versie van de browser te herstellen.
Dan heb je terug IE10 IN WINDOWS 7
 
OPMERKING :
je dient er daarna op te letten dat je de update KB2841134 verberg want dit is de update die er voor zorgt dat je de IE11 terug krijgt op je systeem.
 
OPMERKING :
je dient er daarna op te letten dat je de update KB2841134 verberg want dit is de update die er voor zorgt dat je de IE11 terug krijgt op je systeem.

Ik weet niet of verbergen voldoende is. Je zou de automatische update setting in IE zelf ook moeten uitschakelen dan. Bij mij is dit te vinden onder, "About Internet Explorer" en "Install new versions automatically" uitvinken.
 
Ashampoo_Snap_2014.02.01_18h59m44s_011_.png
 
In Windows 7 is dit KB-nummer anders, de te downloaden versie van Internet Explorer 11 is specifiek per gebruikt OS. Hier werd IE 11 aangeboden als optionele update (Windows 7).

Ter info nog wat beeldmateriaal bij het terugkeren naar Internet Explorer 10:


5259678e8e1de-IE11_1.jpg



5259683a1c3b6-IE11_2.jpg



525969458a0af-IE11_3.jpg



5259699e9ef0b-IE11_4.jpg



525969ea95b96-IE11_5.jpg



52596a365bedd-IE11_6.jpg



52596a8b1d251-IE11_7.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan