Geen upgrade voor W7

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

telerke

Gast
Nu lees ik zonet in het tijdschrift van Computer easy, het volgend artikkel vor de maand September 09.

Op 2 Oktober ligt het nieuwe besturingssysteem W7 in de schappen.Microsoft moet van de EU een versie uitbrengen zonder Internet Explorer.In Europa wordt geen upgradeversie van W7 uitgebracht, omdat het technisch niet mogelijk is om W indows Vista met IE op te waarderen naar W7 zonder IE.Deprijzen voor W7 beginnen vanaf 119 euro.

Zijn ze daar bij Microsoft soms aan het zwanzen of gaan ze hun eigen bedrijf nekken.
Dan zullen de Vista gebruikers zeker niet mee gaan lachen, ik al blij dat ik een Apple heb, maar bezitten nog wel een goede krachtige laptop van HP met Vista erop die we wilden upgraden naar W7.
 
Met een beetje geluk heb je toch een 7met IE omdat er nog altijd geen definitieve uitspraak is in het geschil tussen Microsoft en Europa.
 
Met een beetje geluk heb je toch een 7met IE omdat er nog altijd geen definitieve uitspraak is in het geschil tussen Microsoft en Europa.

Dan zullen we nog wat moeten afwachten, en het nieuws van microsoft goed in de gaten houden. Anders volgend jaar alles naar Apple of Linux en bay Windows. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan