Geen verbinding mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Ik zit al een tijdje met een probleem. Het draadloos internet bij mijn vriendin haar moeder werkt niet, via de kabel werkt het wel zonder problemen. Het draadloos internet werkt wel op de laptop van haar stiefbroer en stiefzus.

Ik kan zowel met mijn vriendin haar laptop, mijn laptop, mijn ipod en mijn smartphone geen verbinding maken en ik voer het juiste wachtwoord in. Er wordt ginder geen inspanning geleverd om dit probleem te verhelpen, dus ik hoop via jullie een oplossing te vinden.

Het signaal is sterk en we voeren het juiste wachtwoord in, ik heb ter illustratie 2 screens genomen via mijn ipod.


draadloos.PNG

draadloos 2.PNG

Ik heb al geprobeerd om de stroom er een paar minuten af te halen en weer in te steken, maar dit verhelpt niets. Als ik met de laptop verbinding wil maken, probeert deze dit voor 2 minuten en dan geeft het de melding dat de verbinding mislukt is.

Hebben jullie een idee wat hier aan de hand is en hoe ik het probleem kan verhelpen?

mvg
 
Het is niet mijn huis, dus de router resetten is niet echt een optie vrees ik. Zijn er geen andere mogelijkheden? Volgens de stiefvader is er onlangs iemand er zonder problemen met de ipad op geraakt en mijn ipod touch wilt geen verbinding maken. Zolang mijn vriendin met haar laptop verbinding kan maken is het goed, maar dat lukt spijtig genoeg niet.

bedankt voor de reactie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan