geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,[OPLOSSING]
Alles is nu opgelost. Na de helpdesk te bellen zeiden ze dat mijn netwerkkaart stuk was. Deze vervangen en alles werkt weer.

Hartelijk bedankt allemaal
Grz Chriko
[/OPLOSSING]

ik vroeg mij af of het mogelijk is om herstelpunten terug te vinden nadat ze in systeemherstel verwijderd zijn. Ik had een herstelpunt aangemaakt en na wat gefoefel met een nieuwe download van de kinderen zijn alle herstelpunten weg. Kan ergens anders nog terug gegaan worden naar een punt ergens vorige week? Ik heb nu geen internet verbinding meer op die computer en dat is nogal lastig om dan iets terug te vinden.

Alvast hartelijk bedankt
Chriko
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien eens zoeken met een recovery programma naar: RP***

De sterrentjes zijn cijfers maar welke?????
Indien u er meerdere moest vinden, het hoogste getal moet u hebben (bv. RP 543) maar ik denk dat het hopeloos zal zijn.
 
Hoi,

ik vroeg mij af of het mogelijk is om herstelpunten terug te vinden nadat ze in systeemherstel verwijderd zijn. Ik had een herstelpunt aangemaakt en na wat gefoefel met een nieuwe download van de kinderen zijn alle herstelpunten weg. Kan ergens anders nog terug gegaan worden naar een punt ergens vorige week? Ik heb nu geen internet verbinding meer op die computer en dat is nogal lastig om dan iets terug te vinden.

Alvast hartelijk bedankt
Chriko

Dit is erg moeilijk. Zoals J.W. ook zegt.

Wat is het probleem ? Een internet verbinding lijkt mij zo weer herstelt.
 
Hoi,

er is aan de instellingen van internet en e-mail geprutst zodat ik geen verbinding meer kan maken. Waar het ergens veranderd is weet ik niet en dat maakt het eens zo moeilijk. Normaal doe ik dan systeemherstel ( meer dan me lief is)en alles werkt weer maar nu wil het niet lukken. Ik heb hier de B-Box van Belgacom en normaal als je die even reset zoekt die de instellingen terug maar ook dat lukt deze keer niet.
Ik heb al gezocht naar een duidelijke handleiding om opnieuw te installeren maar heb deze niet gevonden. Met genius van belgacom worden ook geen instellingen hersteld, hier wordt geen verbinding gevonden.
Misschien de netwerkkabel maar even van onder het stof halen en het niet langs de draadloze verbinding proberen, misschien heb ik dan meer geluk.

Alvast bedankt om mee te zoeken.

chriko
 
Alles is nu opgelost. Na de helpdesk te bellen zeiden ze dat mijn netwerkkaart stuk was. Deze vervangen en alles werkt weer.

Hartelijk bedankt allemaal
Grz Chriko
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan