Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste mensen ik bezit heel veel mp3 bestanden.
ik een map zitten verschillende bestanden het geluid van het een is veel harder als van het ander hoe kan ik de bestanden in die map gelijk krijgen bij de een vallen mijn oren er af en bij de ander moet ik het volume bijstellen.

Wie weet een oplossing
 
ik kreeg juist het bericht "" dit bestand kan schade toebrengen aan uw computer "" toen ik MP3Gain wilde downloaden vanaf de hier aangeboden link ..!!

nu beweer ik ook niet dat dit ook zo is ...maar een gewaarschuwd mens is er 2 waard !
 
Laatst bewerkt:
ik kreeg juist het bericht "" dit bestand kan schade toebrengen aan uw computer "" toen ik MP3Gain wilde downloaden vanaf de hier aangeboden link ..!!

Google it! en haal het bestand af van een betrouwbare bron!

ik kreeg die melding niet, hangt af van de antivirus prog!
 
Laatst bewerkt:
neen het komt niet van mijn avg internet security maar rechtstreeks van de IE9...de ie9 bezit namelijk een download manager die eerst de download scant..
de optie om deze van elders te downloaden heb ik daarna toegepast en toen kreeg ik deze melding niet meer ...
het betrof toen wel de mp3gain voor de windows 7 opgehaald via deze site Download MP3Gain (Stable) for Windows 7 free - Windows 7 Download
 
Laatst bewerkt:
neen het komt niet van mijn avg internet security maar rechtstreeks van de IE9...de ie9 bezit namelijk een download manager die eerst de download scant..
de optie om deze van elders te downloaden heb ik daarna toegepast en toen kreeg ik deze melding niet meer ...
het betrof toen wel de mp3gain voor de windows 7 opgehaald via deze site Download MP3Gain (Stable) for Windows 7 free - Windows 7 Download

tja IE wat is dat, gebruik al jaren FireFox! 't zou kunnen, IE gebruik ik niet meer. Oops?!
 
IE9 geeft inderdaad ten onrechte die melding... Doet hij trouwens met elk uitvoerbaar bestand (exe)
Bestand is gescand en uitvoerig getest door mij, volledig veilig dus ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan