Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen kunnen jullie me helpen als het kan ik heb geen geluid meer ik weet het niet hoe dit komt?

Dat is mss doordat ik ultimate geïnstaleerd heb vroeger was het home premium en ik had geluid en dan had ik ultimate geïnstaleerd.

Er kwam klein beetje geluid eruit maar ik moest mijn boxen op de max stellen zodat ik beetje kan horen.

En ik zei ik ga nog eens ultimate instaleren maar de 2de keer komt er niets meer uit.;!

Ik heb gekeken bij apparaat beheer of die drivers niet geïnstaleerd zijn maar het is toch wel geïnstaleerd.En ik heb nog wat

Drivers gezocht om erbij te instaleren ik had ze ook geïnstaleerd maar bleef hetzelfde dus ik heb ze weggegooit.

Is er iemand die mij kan helpen?:yahoo:
 
Hey,

Als je even naar je systeemvakje gaat kijken...
Dat is het kleine balkje met je klok in enz...
Daar zie je ergens een geluids icoontje staan dat geef je even een klikje en je kijkt of het niet op het maximum staat...
Vervolgens druk je hier ook even met rechts op en kies je voor volumemixer openen en neem even een kijkje of er niets gedempt staat...
Als dit niet helpt zoeken we graag verder naar een oplossing...
Want het kan elders ergens anders ook liggen...



picture.php

Neeje, dat is het niet dat weet ik ook en ik heb er veel keren er naar gekeken maar het zal waarschijnlijk een driver willen maar de welke dat is het probleem.

Maar toch bedankt voor je hulp
 
anders kan je ook accountbeheer effe uitschakelen en als ie geinstalleerd is weer inschakelen hiervoor ga je naar start klik op je naam vanboven en dan op accountbeheer uitschakelen dan zal je moeten de pc herstarten dan installeer je driver en je gaat weer naar accountbeheer en schakel terug in
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan