Smartphone Gemiste oproepen

ik denk dat ik het gevonden heb, maar weet niet zeker .aan uw linker kan heb je ook iets van soort toets.
zie video wat de functie er van is

1748697946335.png

het is mogelijk dat deze toets ingesteld staat om uw geluid op mute staat zo als in de filmpje

Laatst bewerkt:
Als je die knop ingedrukt houdt kan je het belgeluid afzetten, trillen inschakelen of het belgeluid terug aanzetten.
Maar dit verschijnt wel op het scherm: - geluid af - trillen - beltoon

Als het dit moest zijn zou ik dan steeds, net voor zo'n oproep binnenkomt, het geluid (al dan niet bewust) afzetten...
Dat is wel een onmogelijke opgave.

IK had gisteren een perfect artikel gevonden (was wel voor Samsung) maar ik denk dat het geldt voor alle Android toestellen, kan ik helaas voor het ogenblik niet meer terugvinden.
In het artikel kwam het erop neer dat TS zijn account is gehackt.
Wat ik zou doen is mijn contacten veilig stellen via een backup en dan een fabrieksherstel doen.

Hoe zou een schrijver van een artikel dat zomaar kunnen weten ?
Dat vind ik een typisch vb. van 'roep-maar-wat' hoor ...

Hoe zou een schrijver van een artikel dat zomaar kunnen weten ?
Ik zal wat duidelijker zijn, het gaat niet over TS persoonlijk. Het gaat erover dat de beltonen kunnen uitgeschakeld worden via find my device en een gehackte account.

Als je toestel gehackt is zoals Pagadder hier aangeeft kan de hacker inderdaad van alles gaan doen, maar mij lijkt het eerder als je toestel gehackt is dat ze juist voor die smerige bellers juist het geluid wel zou laten aangaan in plaats van uit te zetten. Dit terzijde natuurlijk.
Ik denk dat TS een app geeft staan die dit in zijn plaats doet, maar welke app daar verantwoordelijk is, is mij helemaal niet duidelijk.

Juist en niet juist : want als ze het geluid afzetten weet de ontvanger niet dat er gebeld wordt en zal dus ook niet terugbellen. Zeg maar gewoon, zoals iedereen, dat we er het raden naar hebben... @cve zit volgens mij wel op het goede spoor.

Zie postje #1
Het uitschakelen van het belgeluid heeft tot doel om mij te laten terugbellen (naar een te betalen nummer?).
Ik denk net hetzelfde.
Ik denk dat TS een app geeft staan die dit in zijn plaats doet, maar welke app daar verantwoordelijk is, is mij helemaal niet duidelijk.
Dit zou natuurlijk ook kunnen, daarvoor is mijn kennis van smartphones te klein.

heb je uw smartphone HMD skyline al eens opnieuw heropgestart

kijkt wat Google Gemini zegt

AI-overzicht
Meer informatie

Het probleem dat het geluid op uw HMD Skyline automatisch op stilstand gaat, kan veroorzaakt worden door verschillende factoren. De meest voorkomende oorzaken zijn een instelling in de smartphone, een probleem met een applicatie, of een bug in de software.

Oorzaken:

• Ringer-instellingen:
    Controleer of de ringer niet op stilstand staat. U kunt dit doen door naar Instellingen > Geluid > Ringer te gaan.
  • Applicaties:
    Sommige applicaties kunnen het geluid automatisch dempen. Controleer of er een applicatie is die dit doet.
  • Bug in de software:
    Een bug in de software kan ook het geluid op stilstand zetten.
  • Probleem met de hardware:
    In zeldzame gevallen kan er een probleem zijn met de audio-hardware van de smartphone.
Oplossingen:

1. 1. Controleer ringer-instellingen:
    Ga naar Instellingen > Geluid > Ringer en zorg ervoor dat de ringer niet op stilstand staat.
  2. 2. Controleer applicaties:
    Controleer of er applicaties zijn die het geluid automatisch dempen. U kunt dit doen door de instellingen van de applicatie te controleren of de applicatie te verwijderen.
  3. 3. Herstart de smartphone:
    Herstart de smartphone. Dit kan helpen bij het oplossen van kleine softwareproblemen.
  4. 4. Controleer op updates:
    Controleer of er updates beschikbaar zijn voor uw smartphone. Updates kunnen software-bugs oplossen.
  5. 5. Contacteer de ondersteuning van HMD:
    Als het probleem aanhoudt, kunt u contact opnemen met de ondersteuning van HMD voor verdere hulp.

Dit gaat over onbekende nummers blokkeren in instellingen en het gebruik van "Niet storen"..
Dit is echter niet zo, er zijn geen nummer geblokkeerd en "Niet Storen" staat nooit aan.

Terug
Bovenaan