Chrome probleem bij oproepen tabs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cees Medema

Steunend lid
Vip Lid
Hallo en goede morgen,

Ik heb sinds kort een probleempje met Chrome. Sommige tabs blijken niet meer te activeren te zijn en geven de volgende melding (zie scherm). Het lijkt wisselend, maar bij Bitdefender (Centrale scherm) is het een hardnekkig probleem.
 

Bijlagen

  • photo17908.jpg
    photo17908.jpg
    36.4 KB · Weergaven: 91
Test eerst eens door alle services (en in het bijzonder de webfilter) van Bitdefender uit te schakelen. Dan weet je al zeker dat daar het probleem zit. Volgens de foutmelding ga je niet ver moeten zoeken...
 
Hi DDragon80, Dankjewel voor je reactie, maar zou je me met het antwoord nog wat verder op weg kunnen helpen. Ik begrijp nl niet zo goed wat ik moet doen. Het ligt aan mij, buiten kijf, maar dit gaat boven mijn pet. Sorry,....... Ik heb de betaalde versie van Bitdefender Total Security 2018 (bijgewerkt).
 
Hallo DDragon, Mede naar aanleiding van jouw opmerking over Bitdefender en het feit dat de fout zich met name voordeed bij Bitdefender tabs, heb ik maar besloten dat ik Bitdefender opnieuw moest installeren. Zo gedacht zo gedaan en jawel. BD werkt weer zoals voorheen en het TabProbleem lijkt ook opgelost, dus. Bedankt weer voor jullie inpu en ondersteuning. Het is weer gelukt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan