Status
Niet open voor verdere reacties.
D

dirk2

Gast
Ik heb een probleempje.
Heb juist bnews gedownload en als ik het wil installeren zegt mijne mcafee dat er Generic Dropper.i trojan in zit .
Weet iemand hier een oplossing voor?
groetjes
 
Ik heb een probleempje.
Heb juist bnews gedownload en als ik het wil installeren zegt mijne mcafee dat er Generic Dropper.i trojan in zit .
Weet iemand hier een oplossing voor?
groetjes

Het gebeurt tegenwoordig steeds meer en meer dat virusscanners een zogezegt virus ontdekken wat echter absoluut niet waar is. Hiermee bedoel ik echter niet dat u de waarschuwing moet afdoen als onzin.
Laat die file hier eens scannen. Het kan wel een tijdje duren vooraleer u aan de beurt bent.

http://virusscan.jotti.org/
 
awel ik denk het wel ik heb mijne mcafee effe afgezet dan is het wel gelukt.
maakt toch geen melding van dat virus.
Dus mag slotje op.
groetjes
 
awel ik denk het wel ik heb mijne mcafee effe afgezet dan is het wel gelukt.
maakt toch geen melding van dat virus.
Dus mag slotje op.
groetjes

Niet erg slim hé, uw bescherming afzetten om iets te downen!!
Dat mcaffee geen melding maakt van dat virus is best mogelijk, maar de laatste nieuwe virussen zitten soms op uw systeem en kunnen pas achterhaald worden met speciale scanners. Dit omdat er soms rootkits opzitten die zich verbergen voor gewone scanners zoals: mcaffee, norton, AVG enz.....


Grtz,

Rosty.
 
inderdaad met je eens rosty,is of dat je het waarschuwingslichtje van je remmen aflegt ,dat je remmen weer in orde zijn bij mij draait avg pro+antimalware,sygate firewal,spybot en destroy sinds dien geen ergstige problemen had.....
 
Ik heb het gewoon afgezet mcafee omdat mijn vorige virusscanner nod32 geen melding maakte van dat virus. ik heb ondertussen mijn pc gescant naar virussen met trend online virusscan en heb geen melding gehad dat er een zou zijn.
Ik denk dat mcafee wat overgevoelig is voor sommige pro. en dat het soms onterechte meldingen maakt van virussen als je een pro. instaleert.
groetjes
 
Ik heb het gewoon afgezet mcafee omdat mijn vorige virusscanner nod32 geen melding maakte van dat virus. ik heb ondertussen mijn pc gescant naar virussen met trend online virusscan en heb geen melding gehad dat er een zou zijn.
Ik denk dat mcafee wat overgevoelig is voor sommige pro. en dat het soms onterechte meldingen maakt van virussen als je een pro. instaleert.
groetjes

Je hebt mijn vorige post blijkbaar niet goed gelezen, dirk2!
Dit omdat er soms rootkits opzitten die zich verbergen voor gewone scanners zoals: mcaffee, norton, AVG enz.....
 
klopt,en ze steken zich goed weg ,zelfs spybot vind ze zegt dat ze weg zijn....maar bij controle na controle blijkt dat ze niet weg zijn
maar soms is het beter die beestjes manueel te verwijderen...in regedit ja wel
zal wel reaktie krijgen maar als er sleutels bij staan en is de zelfde sleutel die je tool niet weg krijgt weg er mee ......maar weet waar je mee bezig bent...
tot nu toe maar 1 keer voor gehad.....en die pc werkt weer normaal
de gemakkelijkste optie is format maar als je pc gedrag het zelfde blijft
zit je er vroeg of laat weer mee terug....
.....want je kent de oorzaak niet van infectie.......
nogmaals enkel maar 1keer toegepast om dat het niet anders kon....
bij twijvel vraag je eerst raad aan rosty bv; hij weet ook waar hij overpraat...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan