Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewenst geluid opnemen met geluidsrecorder,
dan in Outlook express invoegen, geluid.
Deze kan je instellen doorlopend of 1x.
Suc6 ;)
Incredi-toestanden vermijd ik ook liever -)5 --g
 
Stallion,ik kan daar geen geluid invoegen,wel als bijlage,maar dat is niet het geen ik wil.Toch bedankt.
 
ik zie dat de site handybits iets te maken heeft met teknum , en teknum word door spyboth aan zien als spyware , en ik spreek uit eigen ondervinding teknum komt telkens terug na verwijdering ,maar zorgt wel niet voor last is inderdaad zo ciriel regelmatig op spyware scannen blijft dus de boodschap heb wel van dit programma nooit hinder gehad toch bedankt voor de waarschuwing.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt dat het een bijlage is, maar zelfs in de preview van de mail alsook bij het openen van de mail kan je je gesproken boodchap horen...
Is net hetzelfde als een foto in bijlage, die zie je nl. ook in de preview....;)
Mocht er toch een andere reden zijn waarom je het geluid niet in bijlage wil, dan zoek je best een alternatief.... Veel suc6 ;)

alfons zei:
Stallion,ik kan daar geen geluid invoegen,wel als bijlage,maar dat is niet het geen ik wil.Toch bedankt.
 
Met outlook express zo:
Geluiden kan je alleen toevoegen aan een bericht in Rich Text (HTML) formaat. Klik in de menubalk op Opmaak en kies uit het afrolmenu Achtergrond/Geluid Dit opent het venstertje Achtergrondgeluid. Klik hierin op Bladeren en blader naar de map waar je het geluidsbestand hebt opgeslagen Klik op het geluid van je keuze en klik in het venster Achtergrondgeluid op OK. Het geluid wordt onmiddelijk gestart.
 
Gewenst geluid opnemen met geluidsrecorder,
dan in Outlook express invoegen, geluid.
Deze kan je instellen doorlopend of 1x.
Suc6 ;)
Incredi-toestanden vermijd ik ook liever -)5 --g

nee dat doe je in "opmaak"-"achtergrond"- "geluid" en dan instellen doorlopend of 1x

groet M
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan