gewiste foto terug halen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gast

Gast
ik heb foto s gewist, toen ik bezig was met het instalatie schijfje van mijn digitale camerea. Hij had alle foto s in een eigen map overgezet. En die map heb ik gewist, drama!! Heb al vele uren achter de pc gezeten om de foto s terug te vinden. Ook resortation programma s al, drive rescue 1.9 pc inspectore file recoverey, undelete plus 2.94, konden de foto s niet terug halen. Nu is het al enige maanden geleden dat de foto s zijn gewist. Is er een mogelijk heid dat de foto s nog ergens op een verborgen schijf van mijn pc staan? { harde schijf of iets?} Alvast erg bedankt voor de tips.... groetjes Daisy
 
ik heb foto s gewist, toen ik bezig was met het instalatie schijfje van mijn digitale camerea. Hij had alle foto s in een eigen map overgezet. En die map heb ik gewist, drama!! Heb al vele uren achter de pc gezeten om de foto s terug te vinden. Ook resortation programma s al, drive rescue 1.9 pc inspectore file recoverey, undelete plus 2.94, konden de foto s niet terug halen. Nu is het al enige maanden geleden dat de foto s zijn gewist. Is er een mogelijk heid dat de foto s nog ergens op een verborgen schijf van mijn pc staan? { harde schijf of iets?} Alvast erg bedankt voor de tips.... groetjes Daisy

De kans dat ge na een paar maanden Uw foto's nog terug kunt halen na het wissen is dan wel meer dan miniem. Terughalen doe je best zo vlug mogelijk zonder dat ge iets schrijft op de schijf. Eenmaal dat ge naar de schijf schrijft, heb je kans dat je data verloren is.
 
Mijn inziens is het niet van belang hoelang een schijf ongebruikt is om recovery toe te passen, maar wel dat er niet overschreven is !

Enkele suggesties:

Panda Recovery
website:
Free Pandora File Recovery - Find and recover deleted files of any type.
... This ensures that the space occupied by deleted files in not overwritten by newer files




PC Inspector
website:
PC Inspector FILE RECOVERY
... is a great free software to recover files and data from corrupted disks. Normally such programs are very expensive, but PC Inspector is totally free, and does the job really well.
... it finds the files even when the header entry is no longer available
download:



DiskDigger
website:
DmitryBrant.com ? DiskDigger
... that restores all your accidently or purposely lost data.
 
gewiste foto s terug halen?

gewiste foto s terug halen?

Hoi, bedankt voor jullie reacties, ik zal kijken of het nog lukt mt die panda resortion..... groetjes Daisy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan