Ghost bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geachte lezers,

Ik wil een Ghost bestand terug zetten van een aantal jaar geleden,mijn vraag is wie kan mij helpen aan Norton Ghost 7 evt trial versie

Mvg Jan
 
Geachte lezers,

Ik wil een Ghost bestand terug zetten van een aantal jaar geleden, mijn vraag is wie kan mij helpen aan Norton Ghost 7 evt trial versie

Mvg Jan

HIER kan je een trialversie van Norton Ghost 8 afhalen. Ik veronderstel dat dat jouw ghost wel zal kunnen lezen. Een volledige versie met licentie moet je aankopen. Cracks of andere illegale manieren om het programma te activeren kan je hier niet vinden.

Laat je nog weten of je de backup hebt kunnen terugzetten?
 
Ik heb denk ik van alles geprobeerd om die trial te downloaden maar wat ik ook doe er werkt niets wel een latere versie maar die werkt niet voor mijn bestand.Misschien is het mogelijk met hetgeen jij weet mij een link toe te sturen waarmee ik iets kan.

Mvg.
 
Wat ik ook probeer het werkt niet,als ik de link trial versie Ghost 8 word ik doorgelust naar een andere site waar ik niets mee kan.Het enige wat ik kan is Ghost 12 downloaden maar daar heb ik niets aan.Ik zal het misschien wel verkeerd doen maar indien mogelijk geef me een specifiek kenmerk.

Mvg Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan