Status
Niet open voor verdere reacties.
ben bezig met Gimp, wat mij een beetje hindert is dat de gereedschappen lost staan alsook lagen en penselen,ik weet niet of het mogelijk is deze vast te zetten zoals in Photoshop of paintshop pro, als er iemand moest zijn die een oplossing heeft zou ik heel dankbaar zijn
groetjes Rene
 
Bedankt voor je antwoord ik bedoel het gereedschap venster, deze kan je verplaatsen, telkens als je het program opent moet je deze terug op zijn plaats zetten, bij photoshop en Paint shop pro staan die vast ik het program zelf; daarom mijn vraag is er geen mogelijkheid om in gimp deze ook vast te zetten, ik betijfel of het zal gaan ,maar je weet nooit of er iets bestaat om het toch te doen daarom mijn vraag
bedankt in elk geval
Rene
 
Ik heb even Google gebruikt en ik denk dat je dit bedoeld, ander zou ik het niet weten. Ik gebruikt Gimp eigenlijk nooit meer.
http://docs.gimp.org/2.4/pdf/nl.pdf Pagina 25 / 92
Iedere keer wanneer u GIMP opstart, staat hetzelfde gereedschap (het penseel), kleur, penseel en patroon geactiveerd.
Als u wilt dat GIMP met het werktuig en de instellingen van de laatste keer dat u het programma afgesloten
heeft opstart moet u "Apparaatinstellingen opslaan bij verlaten ...ïn het Voorkeuren/Invoerapparaten-menu aanvinken.


 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan