Giveaway of the day

Status
Niet open voor verdere reacties.
X

Xtremegamer

Gast
Hallo,

even klein vraagje over giveaway of the day releases.

deze lopen na 24u af maar als de setup uit de keyhandler word gehaald is deze ook na de giveaway bruikbaar.

mag ik deze setup zonder keyhandler hier op het forum zetten onder freeware.

om zo mensen die de kans niet hadden toch de release te laten kunnen gebruiken.

,groeten

Xtremegamer
 
Hallo,

even klein vraagje over giveaway of the day releases.

deze lopen na 24u af maar als de setup uit de keyhandler word gehaald is deze ook na de giveaway bruikbaar.

mag ik deze setup zonder keyhandler hier op het forum zetten onder freeware.

om zo mensen die de kans niet hadden toch de release te laten kunnen gebruiken.

,groeten

Xtremegamer

beste Xtremegamer, ik ga even uit naam van onze admin spreken, hij zal aanvullen en verbeteren waar nodig. we hebben in het verleden een subforum gehad onder freeware hier met de giveaway of the day. niet met de embedded ticker, maar de admin postte trouw dagelijks de bewuste giveaway. de exacte reden van het verdwijnen van het subforum vraag je best aan Tuts.

wat ik al wel kan meegeven is dat we hier absoluut tegen illegale praktijken zijn. het staat je dus vrij van de keyhandler uit de exe te verwijderen voor eigen gebruik, maar weet dat de aangeboden programma's betalend zijn en dus getweakt/gehacked nog steeds geen freeware zijn! we gaan dit dus zeker niet toelaten op het freeware forum. we wensen duidelijk binnen de lijntjes te kleuren.
 
Laatst bewerkt:
Dit kan jammer genoeg niet, omdat we het forum legaal willen houden. Dit staat ook vermeld in de forumregels.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan