Status
Niet open voor verdere reacties.

dina

Overleden
Hallo,

ik heb mij een gmail adres aangemaakt, nu, na het heropstarten kan in niet meer op google, maw internet ex.8 werkt niet.

niet via wifi ook niet met een kabel, ik heb geen internet verbinding meer, op internet opties staat nogthans alles aangegeven.

iemand een oplossing aub


Dina
 
het aanmaken van een gmail adres heeft normaal niets te maken met IE 8, IE 8 opnieuw installeren of een je open voor vernieuwing, probeer FireFox of iets anders.
na het aanmaken van je nieuwe account heeft zeker geen invloed op de werking van een browser!
 
Dina, je bent toch toevallig geen windows 64bits versie gebruiker. Bij de laatste update voor deze versie is er iets misgelopen bij bitdefender. Bij sommigen werken sommigen programma's niet meer, bij anderen start zelfs windows niet meer op.
staat hier te lezen
update bit defender
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja dat weet ik wel wivy, ik vermelde het alleen maar, ik heb gewoon géén verbinding meer met internet, zowel via wifi of via een kabel, ik kan zelfs netwerkverbindingen niet openen, het is pas een nieuwe laptop van mijn echtgenote dus best terug naar de winkel gaan zeker

dina,
 
Ja het eigenaardige is dat er zowel een 32 en een 64 bits staat aangegeven

de pc is nog maar 5 dagen geleden aangekocht dus ga ik terug naar de winkel

toch bedankt iedereen
 
Jawel Rudy, maar ook daar blokkeerde de pc. Maar ondertussen naar de winkel geweest en hebben ze vastgesteld dat er een fout in de pc, wat ? Dat week ik, maar ik heb zonder commentaar een nieuwe laptop gekregen.

Mag dus gesloten worden,

dank aan iedereen voor de info ! ! !

Dina
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan