Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag ,
ik kon vroeger het Gmailadres van de vrouw net als dat van mij ook oproepen als ik WLM opende
daar had ik naast mijn Telenetadres ook die 2 Gmailadressen
nu lukte dat niet meer om dat van de vrouw te open , steeds foutmelding
heb een nieuw Gmailadres op haar naam geopend maar dat gaat nog steeds niet om het openen op die WLM
maar kan het elders op eenander manier oproepen
maar dat oud Gmailadres van haar krijg ik langs geen kanten weg
een oplossing ?

grtn
G.
 
sinds dat WLM in feite niet meer ondersteund word heeft google dan besloten om een strengere beveiligingsmaatregel toe te passen ..jij dient dus waarschijnlijk naar Sign in - Google Accounts te gaan en links op "apps met toegang tot uw account " te klikken ...vervolgens dien jij dan bij "apps met lagere beveiliging toestaan " deze optie "aan" te zetten .
nu dat gedaan is zou je dus geen problemen mogen hebben om een gmail adres toe te voegen aan WLM en om de mails te kunnen lezen of te versturen ...tevens krijg je van google uit ook een mail toegestuurd dat je dus deze aanpassing heb gedaan wat dus een beveiliging risico meebrengt .
*denk dus goed na of dit dan ook de moeite waard is .
 
dat allemaal gedaan mar kom nog altijd op hetzelfde uit dat het geweigerd word zelfs na naar Imap te gaan en aan te passen en zeker dat mailadres en wachtwoord juist zijn
]
2e4f29e479-Ashampoo_Snap_2018.02.13_14h14m16s_002_.png

3.JPG

toch bedankt voor je hulp en tip
 

Bijlagen

  • 3.JPG
    3.JPG
    31.3 KB · Weergaven: 170
das straf want hier lukt het dus wel op die manier ...
je dient aan de melding in je eerste afbeelding géén gevolg te geven ..klik daar gewoon op volgende.
in je laatste afbeelding dien je de account gegevens van gmail in te geven en vervolgens dat uit te voeren wat ik in bericht #2 vermelde ..betreffende het inschakelen van "apps met lagere beveiliging toestaan "

indien je dus in je google account de optie heb aangezet betreffende het toestaan van apps met een lagere beveiliging dan zie je vervolgens dit onderstaande scherm waar jij dus kunt aangeven welke mappen er moeten worden opgenomen in WLM.
2f1a9ea957-Ashampoo_Snap_2018.02.13_15h08m45s_006_.png

*klik je gewoon verder op ok dan word alles doorgestuurd naar WLM.
 
Ik heb dit probleem ook gehad twee weken geleden met het gmail account van mijn vrouw.
Met de "windows 10 mail" app kon ik wel haar mails zien en ophalen.
Met "windows live mail" lukte het totaal niet. ( kon niet aanmelden bij de server)
Na lang zoeken heb ik gevonden dat in googlemail bij "settings" ---> "account"--->“Inloggen en beveiliging”--->”Apps met lagere beveiliging toestaan: AAN” (Dit stond op "uit").
Nadat het was aangepast naar "aan" kon ik direct de mails binnenhalen in WLM.
Dit is ook het verhaal wat Qtex schreef
 
ondertussen ook gelukt
( dacht dat het kwaad kon als je die apps mat lagere beveiliging op uit zette , Google geeft daar allezins iets over van op eigen risico , of is dat overdreven van hen ?
 
Gmailadres

dank u Qtex , ondertussen gelukt
zie ook mijn antwoord op Wibor

grtn
G

ps : ondertussen zit ik nog met dat oud Gmailadres van de vrouw die ik zou willen wegdoen

57f4c8dffd-Ashampoo_Snap_2018.02.15_13h34m56s_001_.png


hoe doe je dat best zonder het nieuwe ook kwijt te raken aub ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
google gaat er van uit omdat de WLM niet meer ondersteund word door Microsoft dat het toelaten /toestemmen van verouderde software een risico inhoud en dat klopt dus ook ... ik gebruik WLM hier niet meer.
*heb deze wel nog op de pc staan om dus anderen zo als u verder te helpen .
 
je heb je bericht #9 aangepast zag ik en je vraagt daar dan ook om het oude gmail adres van de vrouw te verwijderen ..
wel ga eens naar instellingen >accounts & import >indien deze oude daar vermeld staat kun je normaal gezien deze daar ook verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan