Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo forumvrienden,
Zoals eerder aangegeven heb ik sinds 1-1-2017 w10.
Het volgende : Als ik GodMode wil installeren (had ik ook op w8.1) gebeurt er niets. Het envelopje verandert niet.
Iemand een idee?
Alvast dank
gr. Bert
 
je hoeft de godmode niet te installeren omdat deze dus al aanwezig is ....
je dient enkel maar met je rechtermuis te klikken op je bureaublad en voor een nieuwe map te kiezen .
deze geef je de naam " GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C} " (zonder de haakjes )
*bijgevolg word er een snelkoppeling op je bureaublad aangemaakt en dien je deze enkel maar aan te klikken om naar de Godmode te gaan .
 
Hallo Qtec,
Dank voor je snelle reactie.
Installeren is verkeerd uitgedrukt.Wat jij omschrijft heb ik gedaan, maar er gebeurt niets.
Je ziet het envelopje met tekst godmode en de letters en cijfers ED7Ba470 enz.
Al een paar keer geprobeerd zonder resultaat.
Heb je nog een andere optie?
gr. Bert
 
je zie een envelopje zeg je wel dat zou dus niet het geval moeten zijn .... je dient exact de regel over te nemen die ik eerder vermelde er op lettende dat dus ook de . na de godmode meegenomen word ..... is de (.) punt niet aanwezig krijg je inderdaad een envelopje te zien en klik je deze aan is de godmode leeg !

*dit is hetgene je moet te zien krijgen op je bureaublad .... Ashampoo_Snap_2017.01.22_13h27m18s_002_.png
en jij heb waarschijnlijk dit ... Ashampoo_Snap_2017.01.22_13h29m23s_003_.png (dit verkrijg je indien je de punt vergeten bent .
 
ok ik denk dat mogelijk bij u de verborgen bestanden Niet weergegeven worden en aangezien de GodMode een verborgen bestand is dien je eerst ook deze optie aan te zetten .. rechts klik op start en kies configuratiescherm ... ga verder naar "opties voor verkenner "
in opties voor verkenner open je de "weergave " en je vink verborgen mappen , bestanden en stations weergeven aan .
bevestig dit met toepassen en ok ... maak de godmode nu opnieuw aan .
 
Hoi Qtec,
Je gelooft het niet.Alles nog een keer gedaan maar nu met haakjes. Nu werkt het.
Heel apart.
Nogmaals dank
gr. Bert

welke haakjes bedoeld je ... toen ik eerder vermelde (zonder haakjes ) bedoelde ik dus deze (") en zeker niet ( { } )

*vergeet dan bericht#9
fijn voor je dat het opgelost is .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan