Goed bekeken:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
DE BEFFENDE KIKKER


Een beeld van een vrouw staat aan de kassa van een dierenzaak aan te schuiven met het katten eten dat ze juist gekocht heeft, als haar oog valt op een advertentie : "Beffende kikkers, € 12,50 per stuk !" Ze denkt even na en zegt stilletjes aan de verkoper "geef mij maar zo ene".
Hij geeft haar de kikker, en zegt "goed de gebruiksaanwijzing lezen! Veel plezier ermee !" Thuisgekomen doet ze de doos open en leest de gebruiksaanwijzing


1. Neem een warme douche
2. Gebruik een geurende bodymilk
3. Ga naakt op het bed liggen
4. Zet de kikker tussen uw benen


Ze doet precies wat er staat, maar er gebeurt niets. Allee, hoe komt dat nu ? Ik zal eens opnieuw beginnen, en een andere bodymilk gebruiken, misschien was het niet de juiste geur" Ze begint het hele ritueel opnieuw : douche, bodymilk, bloot op bed en kikker tussen haar benen. Maar niks ! "Verdorie, wat nu ! Ik heb toch alles gedaan wat ik moest doen. Ik zal eens naar de winkel bellen."

"Nondedju" zegt de verkoper "da's nu al den 3de vandaag die bij wie dat niet gaat" Ik zal eens afkomen. 5 minuten later staat hij bij haar.
"Laat mij eens precies zien wat ge allemaal gedaan hebt" vraagt hij. De vrouw volgt opnieuw de aanwijzingen, en legt dus de kikker tussen haar benen, maar niks. De verkoper grijpt de kikker vast, kijkt hem diep in de ogen en zegt hem "OK vriend, ik zal het nog één keer voordoen ...!"


:us4alldeuk:
SIMBA
 
154476275dea3056.gif

154476275dea3056.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan