Google phone

Status
Niet open voor verdere reacties.

vdalex

Steunend lid
Vip Lid
Tegenwoordig wordt je om de oren gesmeten met reklame voor de Iphone , die dan ook nog eens ontzettend duur is .

Maar veel mensen weten niet dat er ook andere smartphones zijn lees Iphonekillers tegen betaalbare prijzen .

Ik heb een HTC Wildfire Brown sinds 2 weken en deze werkt zeer naar behoren ; Wifi ok ; Edge/ 3G / H ok ( ik zit bij MobileVikings dus is het wel meer Edge dan 3G doch in Gent 3G / H , Sint Niklaas Waas 3G , thuis beveiligde wifi en je zou er van verschieten hoeveel onbeveiligde wifi-netwerken er te vinden zijn ongelofelijk .

Als er Wifi beschikbaar is gaat hij automatisch over op Wifi dat scheelt in de portemonnee hee .

Gps zit er ook op en werkt met Google Maps en daar is wel Data- verbinding voor nodig , ( bij MobileVikings heb je 1GB per maand gratis bij je 15 € belkrediet alsook 1000 gratis SMS'en en die 1GB werk ik zelfs niet op en ik zit dagelijks op het internet ( gmail ; m.nieuwsblad.be ; deredactie.be ; enz .

In de Android Market staan nog niet zoveel App's als bij de Iphone maar dit kan snel veranderen hoor .

Ik ben alleszins voor de Wildfire gewonnen en nog iets bij Van den borre staat hij nu aan 268 € oorspronkelijk was dat 279 € .
 
Laatst bewerkt:
Als er een appel opstaat gaat het geld kosten.
Zoek eens op hoeveel macbook er te koop staat voor meer dan 800 euro (tweedehands en meer dan 2 jaar oud).
Ze mogen nog beschadigd zijn, speelt geen rol, als het maar Apple is.
Het is te gek voor woorden.
En meestal is het dan enkel om minder last van virussen te hebben.
Zet er dan linux op, op je goedkope pc, het kost je haast niets, max 2 euro voor een schijfje.
Nu gaat apple natuurlijk verder met hun gepeperde commercie.
Daar betalen ze hun reclamecampagnes van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan