Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je kunt de locaties van je foto's gebruiken om je foto's te ordenen, te zoeken en te verkennen op basis van waar ze zijn gemaakt. Je foto kan in de volgende gevallen een locatie bevatten: De loca
staan je bestanden op je gsm dan locatie (via usb kabel pc aan android telefoon koppelen)
\gsm apaaraat\DCIM\Camera
\gsm apaaraat\com.whatsapp\WhatsApp\Media\WhatsApp Images
Als je zo een foto opent in Google Photo, dan zie je bovenaan een ronde met een i er in.
Als je daar op klikt, dan zie je op welk apparaat het er voor was opgeslagen en de naam van de foto.
Als je deze naam op het apparaat in geeft bij zoeken , dan vind je de foto deze wel terug !
wat ik bedoel is waar haalt google photo zijn foto's vanaf, ik wil graag zelf bepalen welke foto's in google komen te staan ik heb veel foto's de pc en eveneens op de smartphone, dus kan ik in google photo bepalen vanwaar ze foto's mogen ophalen??
hopelijk is dit begrijpelijk
wat ik bedoel is waar haalt google photo zijn foto's vanaf, ik wil graag zelf bepalen welke foto's in google komen te staan ik heb veel foto's de pc en eveneens op de smartphone, dus kan ik in google photo bepalen vanwaar ze foto's mogen ophalen??
hopelijk is dit begrijpelijk
Je kunt Google Foto's de opdracht geven om automatisch foto's te uploaden die bijvoorbeeld in Whatsapp of Instagram staan. In Google Foto's ga je eerst naar de instellingen, vervolgens naar 'Back up' en dan naar 'Synchronisatie'. Je kunt nu zelf aangeven uit welke mappen Google Foto's afbeeldingen mag uploaden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.