Status
Niet open voor verdere reacties.
goeien avond mensen, ik heb een probleem met google ten eerste als ik de computer afsluit en even later terug opstart is iedere keer men toolbar van google verdwenen en soms af en toe komt onderaan in die gele kader dat ik de toolbar kan inschakelen als ikdaar dan op klik gaat de toolbar open. Het gebeurd nog nen enkele keer dat ze spontaan open gaat.men tweede probleem met google is dat waneer ik een zoekopdracht ingeef en de verschillende titels komen tevoorschijn en ik klik op eene daarvan dan word alles bijna onleesbaar wit en als ik dan op dat pijltje naast het zoekvak in de toolbar klik gaat dat rolmenuken open en dan daar op die titel klik dan gaat die pagina open Ik hoop dat ik het een beetje verstaanbaar heb uitgelegd want men computerkennis is maar pover .
ik heb een laptop HP pavilion g7 series en gebruik windows 7 4G Bsysteemgeheugen. Groetjes ermonneke.
 
Als ik het woord toolbar lees komen men haren al overeind :)
1 goede raad, verwijder alle toolbars in de lijst van geinstalleerde sofware. Laat desnoods de google toolbar staan als je die echt wilt gebruiken. Maar ik ben er bijna zeker van dat er meerdere toolbars op zullen staan die afbraak doen aan je browser.

Laat'm ook even scannen met Malwarebytes anti-malware. Ook hier zal er wel het één en ander uit de bus komen. Gratis te downloaden en gebruiken. Malwarebytes : Free anti-malware download

Voer volgende ook eens uit: De instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen
 
DDragon80 wel bedankt ik heb wel degelijk die malwarebyts geinstaleerd en gebruikt en voor het moment loopt alles weer als gesmeert maar als er in de toekomst weer eens wat misloopt met die toolbar dan denk ik ze der gewoon af te smijten. duizend maal dank voor de oplossing en de snelle reactie. welgemeende groeten ermonneke.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan