gooi jullie Pentium 4 e.d. maar gerust weg. Hij is waardeloos in vergelijking met dit

Status
Niet open voor verdere reacties.
ziet er inderdaad wel sjiek uit. is dat niks voor nieuwsforum?

enige opmerking dat ik heb: gezien deze pc reageert op onderwerpen in zijn omgeving weet ik niet wat er zou gebeuren als je erop je-weet-welt:p:p
 
boemboem

boemboem

Volgens mij een flinke schermafdruk nemen van de bibs (lachen)(lachen) en dan met een foutmelding komen. ( het systeem is afgesloten door een externe fout ) (nar)
 
Volgens mij een flinke schermafdruk nemen van de bibs (lachen)(lachen) en dan met een foutmelding komen. ( het systeem is afgesloten door een externe fout ) (nar)

en waarom is dat een externe fout? ;) lijkt me eerder een fout van de livingtafel. in ieder geval een vrij penetrant onderwerp :duimop:
 
Er is een probleem opgetreden met het in- en uitschuiven.
Penetratie.exe moet worden afgesloten.

verzenden---------------------------------------- niet verzenden

kan worden opgelost door het toevoegen van de priapis.dll aan de muisbesturingselementen...
 
Al maar goed dat het bij data blijft. Stel je voor dat zo een pc je ding als virus aanschouwt. Trojan van ??cm, dit item permanent verwijderen, au au.
 
Hier zitten toch wel vetzakken zeg, amaaaiii

Eerlijk gezegd, ik vind het een leuk ding, zoals het gepresenteerd word voor defensie, die kaarten voor doelwit vanuit de lucht enzo is handig.
In die situaties moet het snel gaan.
Maar in mijn living wil ik dat niet hebben.
Als de kinderen op de 'salontafel' aan het spelen zijn zal die tafel niet lang meer werken.
Of het moet zijn dat jullie kinderen een stuk braver zijn dan bij ons natuurlijk.
Moesten ze zo een lcd mee uitrusten, dat zou al heel iets anders zijn.
Daar ga ik wel over denken om in huis te halen.
 
Hier zitten toch wel vetzakken zeg, amaaaiii

Eerlijk gezegd, ik vind het een leuk ding, zoals het gepresenteerd word voor defensie, die kaarten voor doelwit vanuit de lucht enzo is handig.
In die situaties moet het snel gaan.
Maar in mijn living wil ik dat niet hebben.
Als de kinderen op de 'salontafel' aan het spelen zijn zal die tafel niet lang meer werken.
Of het moet zijn dat jullie kinderen een stuk braver zijn dan bij ons natuurlijk.
Moesten ze zo een lcd mee uitrusten, dat zou al heel iets anders zijn.
Daar ga ik wel over denken om in huis te halen.

Ik dacht eerlijk gezegd ook aan een flatscreen-toepassing. het is zeker uitbreidbaar zodat je met je handen je klassieke besturingssysteem kan 'onder handen pakken' We zien wel wanneer ze goesting hebben om het te releasen hé ;)

Maar als ik designer was in een sjiek huis zou ik toch voor een stoot- en krasvrije tafel gaan. kan denk ik héél cool en strak zijn(y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan